B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Skulle inn å hente bilen som har stått parkert utenfor kontoret i dag, og hva ser jeg når jeg nærmer meg bilen? Jo, skiltet henger loddrett ned. Kun festet med ene skruen. I tillegg er skiltet vridd og fangeren oppskrapt.. Ser etter lapp under viskeren, men neida.. Det er en dønn strøken orginal M5 fanger. Foresten, det VAR en dønn strøken M5 fanger FAEN.. Måtte de/dere som gjør dette brenne i h.... !
2mMy Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 kan ikke si annet enn kjipt! ;( ingen kameraer i nærheten da?
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Gå rundt å se etter kamera som 2mMy sier. Er dette en parkeringsplass for de som jobber der du er, sjekk bilene som parkerer der/i nærheten i morgen å se om noen av dem har noen av lakken din...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Er 2 kamera der, men ingen filmer i retningen der bilen stod. Tenkte samme tanken, skal sjekke alle bilene NØYE i morgen. Forbanna irriterende.. Ryker fort noen lapper der
maurtin Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 huff, synes det er mange tilfeller av sånn "hit n run" for tiden... mange egoistiske idioter rundt om ja..
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Skrevet Juni 28, 2007 Desverre ingen M5 på tunet her.. Er som nevnt "bare" en 523. Men den gjør da jobben den og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå