Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en E36 320i med 225/45/17 dekk, 40/15 H&R senk og orginale dempere som subber litt i dumper, og selvfølgelig da med mye last. Siden det bare er bak det subber tenkte jeg på å skifte dempere der til noe veldig stivt slik at det ikke subber like mye i dumpene. Hvordan vil dette bli å kjøre med da det blir veldig stivt bak og veldig mykt foran? Noen dempere å anbefale. Bør ikke være altfor dyrt...

Skrevet

Er med på tankegangen, men det kan ikke være de orginale demperne som er dårlige da? Ville ha byttet alle fire demperne gjerne. F.eks til bilstein..M-tech bakdemperne er også ganske stive..

Evt kan du jo bytte felger til noen med høyere innpress. Skal gå an å få det til å ikke subbe med 225 dekk og org understell..

Det beste ville vel vært å byttet alle fire til noen stivere.. F.eks Bilstein sprint. Er ikke sikker på hva de koster, men astp.no skulle ha rundt 6000 for dem til min bil! Det var ALTFOR dyrt iallefall..Sjekk heller ut auto-trio.no..

Evt kan jo noen hundrelapper i orginaldempere gjøre underverker..

Skrevet

Har lyst å bytte alle demperne, men tingen er det at jeg byttet alle 4 da jeg fikk på de nye fjærene som jeg satte på for et par mnd siden. Vil helst ikke bruke altfor mye penger på dette...

De fjærene jeg fikk senker forresten mer en 15mm bak, selv om de er helt nye. Noen som har vært borti det samme, klaget og fått en eller annen form for erstatning/nye fjærer?

Har ET37 på felgene jeg kjører med nå, så er jo bare 5mm i fra orginalt. Ikke så ille det akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...