artofdesign Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Hentet meg på tirsdag min nye BMW med innebygd navigasjonssystem. Det er en 4:3 skjerm, profesionall. Har orginalt kart over europa eller skandinavia (husker ikke hvem). Tingen er: Jeg må alltid søke opp "CITY" før jeg kan søke opp adressen. Dette har allerede vært et problem 2 ganger, for er mange adresser som ikke ligger i en by. Hva gjør jeg da, noen tips?
larserso Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Du trenger vel ikke å sette noe på by? Har 16:9 skjerm og der velger jeg om jeg vil søke i hele Europa, hele Norge eller en by/tettsted/kommune. Vil tro det er ganske likt på din? Altså, bare å sette "city" blank.
artofdesign Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Skrevet Juni 28, 2007 Jeg har valg Norge i toppen. Så er den tvunget til å velge city før jeg får mulighet til å søke på adresse. Hmmm...
artofdesign Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Det hele endte med at jeg sjekket os utgaven, den var fra 2000. Så tok jeg en telefon til selgeren på BMW, og ble enige om at han skulle stå for oppdateringen av os'et til det nyeste mulige. Så regner med at mitt problem vil bli en del lettere nå snart.
Cappel Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Tror ikke OS versjon betyr så mye her. Hvis stedet du skal til ikke akkurat er noen by, så legg inn kommunenavnet. Deretter kan du velge veier. Dette gjelder vel og merke hvis du har Skandinavia kartet. Har du Europa kart, så tror jeg ikke du får opp så mye detaljer om småsteder og kommuner.
larserso Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 På min -04 modell med nylig oppgradert sw kan jeg la "city" stå blank og søke på alle gater i Norge. Søket tar da lengre tid enn om jeg begrenser til en by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå