Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 En bil vil jo spore mer med gamle harde og slitte dekk enn helt nye, så da er det ikke så rart at det ble forskjell. Om det er Kumho eller Nankang spiller mindre rolle. Hadde du f.eks. montert Conti hadde det blitt mindre sporing da også. Prøvde med conti også, og en haug med andre merker, men disse Nankang synes jeg passet best til min bil... Kumho dekkene var ikke gamle akkurat. Nå ser jeg jo at de har gått over til ku31, og det er det vel en grunn til?
TB328i Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Hva gjør at sporing og senking har noen sammenheng? Blir bilen mindre retningsstabil med senkesett? eller blir det annen spissing på hjulene etter senking som gir mer sporing?Jeg har ikke senkesett på bilen min nå, men det ligger klart og skal på før jeg drar på norges-safari om 2 uker.. brede dekk kan føre til sporing, og ja, skjev hjulstilling. ikke senkingen i seg selv.
TB328i Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 kumho er bra dekk det. hadde 245/40R17 bak på en e36 320i jeg hadde. det var kurrante dekk. grei pris. betaler du dritt, får du somregel dritt. betaler du for conti , har du blitt lurt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå