vegarde Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Tenkte å bestille dette senkesettet fra gsbildeler 60/30 senking, men følger det med TUV-papirerer til dette for å få godkjent hos biltilsynet?
Impreza RX Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Tenkte å bestille dette senkesettet fra gsbildeler 60/30 senking, men følger det med TUV-papirerer til dette for å få godkjent hos biltilsynet? Mener jeg leste at det var TUV godkjent. Har best samme sette til E30,n. Skulle vist være VELDIG stift
Azeton Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Tenkte å bestille dette senkesettet fra gsbildeler 60/30 senking, men følger det med TUV-papirerer til dette for å få godkjent hos biltilsynet? Mener jeg leste at det var TUV godkjent. Har best samme sette til E30,n. Skulle vist være VELDIG stift Impreza rx fra imprezadriver.com? samme skikkelse?
S.Arnesen Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 supersport settene er tüv godkjente ja... monterte på e-34'en min i dag... er stivt nok, men kunne vært stivere syns jeg
vegarde Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Skrevet Juni 28, 2007 Ok men da vet jeg det, da er det bare å bestille
Impreza RX Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Tenkte å bestille dette senkesettet fra gsbildeler 60/30 senking, men følger det med TUV-papirerer til dette for å få godkjent hos biltilsynet? Mener jeg leste at det var TUV godkjent. Har best samme sette til E30,n. Skulle vist være VELDIG stift Impreza rx fra imprezadriver.com? samme skikkelse? Jepp
Azeton Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Kan jeg spørre hvordan det går med den drifte bilen dere holdt på med en stund? litt offtopic kanskje.. supersport settene er ganske stive ja!
stiann Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 har akuret byttet ut m-tech demperene og fjærene mot supersport sitt senke sett, og jeg er kjempefornøyd. passe stivt synes jeg, var med tuv pappirer. løp og kjøp får masse for pengene vil jeg mene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå