Sir Hofstad Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Hva synes folket, skal jeg montere på shadowlinelistene på denne: Kan legge til at baklykter er montert nye sotede, dørhåndtak er lakkert i org farge, holder på å lakkere ny 540 frontfanger, og M-tech skjørt og dørlister i org sterling silver. Har et komplett shadowlinesett ute/inne og tror jeg skal montere, men synes kanskje bilen er fin med chrome? Med shadowline blir den bare sort og sterling silver. Kanskje noen kunne fotoshoppet for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 lagde en liten photoshop. shadowline lister lakkerte dørhåndtak hvitt blinklys bak og så slengte jeg på M5 styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 De skjørtene er like de jeg lakkerer nå Hva synes dere? (Takk for hjelpen arild g.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NINK Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Synes bilen kler Shadowline best, men tror jeg ville beholdt håndtakene sorte. M5 sideskjørtene kler også bilen veldig bra. Felgene du har passet perfekt - type og str./bredde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hei NINK! Felger er,ikke uventet, Rondell 58 18x8,5 foran,10 bak. Bilen er senket 40/30 med komplett Cobra suspension. Har lakket dørhåndtak... Men har liggende ulakkerte også. Blir lakket ferdig fanger og skjørt denne uken. Oppdaterer med bilder etter montering. Noen tanker om sort "spoiler" på baklukeglass bør lakkes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg også synes shadowline passet best.. Det var pen senk! akkurat slik jeg liker det.. ikke for mye, ikke for lite.. Plane om å bytte panser også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 NEI Ga bort V8-grill og solgte panser osv rimelig. Akkurat denne er finest med original Allright dette Cobra settet, men doble gassrørdempere og stive fjærer sammen med lavprofil gjør det rimelig stivt og du kjenner veien kan du si... Men sitter klistret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Syntes du skal beholde listerne Chrom. Er ikke spesielt gla i biler uten Chrom dele, og E34 er såpas stor og bred skuldret bil at den trenger Chrom. Blir bra når du får på 540 frontfangeren og side skjørtene, veit ikke helt med dør Listerne i Sterling Silver....da må du hvertfall lakke bumper listerne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hei igjen Bosjo! Skal ikke lakke de sorte listene midt på dørene. M-tech skjørter har tilpassede lister nede på døren som fyller ut. Materialet ytterst er det samme som på skjørtene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Ahhhh de listene. Det blir helt sikkert bra Er du flyttet til Trondheim, ser du har det stående i profil teksten nu...eller det har det kansje gjort hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Her har du mye som spiller inn Johnny Bilen er jo sølv, og rondell felger, så den kler jo ganske bra chrome listene. Bilen er jo allerede godt gjennomført. Kontrastene er allerede bra mellom sølv/chrome og sort. Men så har du igjen sotede lykter, så helt ærlig, den ville kledd chrome like godt som shadowline lister. Men hvis du da skulle gått for shadowline listene burde du hatt sorte rammer rundt nyrene i tillegg bare for å fullføre det hele Men som nevnt over og, synes det faktisk var litt rart at du ikke valgte å ha V8 fronten på bilen din Men uansett shadowline eller ikke, er bilen din utrolig gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Ja har flyttet na Bosjo. Tror denne touringen begynner a ta form Stephan. Hadde bilder av sterlingsilver E34 med V8 front og facelift speil, men syntes min bil var passe slik den var, vanskelig a forklare... Er svaert usikker pa shadowline ogsa... Kommer neppe noen svarte nyrer pa, mener de chrome er BMW jeg da... Arild G. Kan du fotoshoppe svarte nyrer og kanskje sorte DE/lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Til deg Arild.G, enormt gode photshoppinger. Men når jeg nå så hvordan det ble med moddede sotede lys, sort grill og shadowline må jeg virkelig si at bilen er finest med chrom Min mening vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå