Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Til den prisen kan du få min altså.... :wink:
For 70000,- eller 155000,-? :)

Du får den ikke for 70000, men for 155000 skulle du fått med full tank, ny wunderbaum og jeg skulle selv levert bilen på døren :lol:

Skrevet

Denne skyssen her f.eks:

http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... gBU-204206

Det er ingen 528, men en 523. Den går ikke dårlig den heller. Her er det M-front/speil/nyrer/vinge. Shadowline er det også. Og noe utstyr i tillegg.

Vil påstå at en E39 er ett bedre kjøpe enn den E36'n du har linket til der. Som nevnt før i tråden. Komforten er noe helt annet, og du får jo i tillegg noe mer utstyr.

Skrevet

Du får den ikke for 70000, men for 155000 skulle du fått med full tank, ny wunderbaum og jeg skulle selv levert bilen på døren :lol:

Er du interessert i å selge? :)

Denne skyssen her f.eks:

http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... gBU-204206

Det er ingen 528, men en 523. Den går ikke dårlig den heller. Her er det M-front/speil/nyrer/vinge. Shadowline er det også. Og noe utstyr i tillegg.

Vil påstå at en E39 er ett bedre kjøpe enn den E36'n du har linket til der. Som nevnt før i tråden. Komforten er noe helt annet, og du får jo i tillegg noe mer utstyr.

Et nydelig ekesmplar :) Er det ikke en på forumet som har den?

Blir nok ikke å kjøpe den 328 som jeg linket til, jeg hadde vært nødt til å gjøre en god del ting før jeg hadde vært fornøyd med den og prisen var litt i meste laget..

Skrevet

Er du interessert i å selge? :)

Har ikke planer, men alt selges jo til rett pris :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...