BMWtotti Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 BILEN GIKK GJENNOM EU GODKJENNINGA!! Har aldri vært så glad i hele mitt liv, så for meg de utgiftene her. Kun to 1`er feil: Slitte vindusviskere og et skiltlys som var gått! Bare måtte dele gleden! Hilsen Lykkelig BMW eier \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Gratulerer da men trodde du ikke den kom til å gå igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hadde mine tvil ang noen skiver med noen spor i, noe lysjustering, dekk og lignende men... ...det gikk jo bra så da slipper jeg å bry meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 jeg kom gjennom igår, en lettelse! men måtte først bytte noen deler, deriblant komplett endeledd til styring som ikke var gåent.. menmen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 hehe grattis! min kom gjennom "uten" feil, dvs jeg hadde slitte viskere og gåent skiltlys, pluss svak håndbrems, og det ble markert "godkjent uten mangler" feilene er fikset nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Thorsen Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Grattis! Har enda et år igjen på min heldigvis ,men forrige bilen min gikk gjennom med forskjellige dekkdim,skjeve lys,dårlig brekk, rusthull jeg limte over og en co på nesten 9!! Fyren var mer interessert i wundebaumen enn eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Er det teit å si at jeg setter pris på en bil som alltid er i god stand? Og at å juble for at man har "lurt" den i gjennom pkk ikke er så kult? hehe...men alltid kjekt med godkjent bil! Ble selvsagt lettet jeg og da dem f.eks ikke så på solfilm etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Thorsen Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 er helt enig med deg der,men det skal sies at forrige bilen var en vw og ble heller ikke pent behandlet , bmwen er derimot i toppstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Nå sjønner jeg ingenting? Mente med sikkerhet jeg la ut denne posten under "teknisk", men nå er den plutselig her under "Annet bil- & motorprat" Kan vel være enig med at den passer bedre her, men hvordan i svarte kom den hit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Du vet at vi har moderatorer som kan flytte de hvis de er postet feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Du vet at vi har moderatorer som kan flytte de hvis de er postet feil Så klart Da ble alt litt klarere. Hjernen har vært i feriemodus ei ukes tid nå, tenker ikke helt klart. Blir anderledes til uka. Da er det pån igjen i ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Er det teit å si at jeg setter pris på en bil som alltid er i god stand? Og at å juble for at man har "lurt" den i gjennom pkk ikke er så kult?hehe...men alltid kjekt med godkjent bil! Ble selvsagt lettet jeg og da dem f.eks ikke så på solfilm etc.. si du kjøper en bil til noen få¨lapper! får den veldig billig siden deter mye dritt med den uansett om det er bmw osv! klart du er svinglad når du får den igjennom! eller du har en dyr bmw du kjøpe av en lokal bmw dud! da ga mye spenn for den men har ikke så god peiling på drivledd understell bremser osv! slik som de alltid skjekker . klar du er glad den gikk igjen vis du var redd for ting var gåent! men du har ikke kompetanse til å skjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 nåja, alt som er feil med eu kontroll er jo ikke riktig allikavel. så perfeksjonist som jeg er skal alt være 100% på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Hvis det er en sjekk om alt virker og om alt kommer til å virke mer enn tre dager inn i tiden så er vel en Naf-test mye bedre. (hvis ikke man mener at man har kompetanse selv) En eukontroll er ikke noe særlig til bevis på å at bilen er tipp topp! Er enig med hva dirtydicky sier om eldre biler etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå