jcvold Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Var på kino i går å så den nye "Die Hard" filmen, med Bruce willis, og var gledelig å se at det faktisk var med 2 BMW`er der !! tror den ene var en E60 og den andre var en 740IL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 hehe! syns jeg spotta et par E39 og men litt usikker på dem! Men det call for help systemet var jo litt tøft da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 har den komt på kino i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Hehe gleder meg til å se den Skal se den på søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 har den komt på kino i norge? jeg så den på onsdag, så kan vel si ja til det! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 åh denne filmen har jeg ventet på lenge:) gleder meg til søndag å kino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 går om 20 min får å se den HELVETTE SATAN blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Ja var litt tøff, men ble litt i overkant kansje noen av stuntene.(den bilen i heisen og helikopteret ble noe oo7. Ja var noen bmw`er der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 mens vi er innom film, så nettopp smoking aces, ganske bra, anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ja var litt tøff, men ble litt i overkant kansje noen av stuntene.(den bilen i heisen og helikopteret ble noe oo7. Ja var noen bmw`er der ja. ja, hu dama var noe seigliva "she`s down an elevator shaft with a SUV up her ass" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 He he ja var noen herlige komentarer som vanlig av Bruce:-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Var og så denne filmen nå. Ganske bra syntes jeg, morsom og spekket med action. Også to BMW'er med også Anbefales til de som likte de forrige, dette var en bra film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Når vi først er innom film med bmw i så syntes jeg James Bond tomorrow never dies og smith&jones har noe av de beste klipp med bmw. Ellers så er det alle de reklamefilmene til bmw med, er det typen til madonna som har produsert tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 nuh ja, the transporter 1 er vel all time bmw favoritt.... lurer foresten litt på why filmen het 4.0 og ikke bare 4???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 handler den ikke litt om datahacking? på data heter det meste av versjoner 1.1 så kommer 1.2 osv så 4.0 blir liksom datamåten å skrive 4 på... viss du sjønner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå