Dr_S Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Noen som vet om dette kan bestilles på BMW? Evt pris? Ser mye bedre ut med skinn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 bestilte hos OS, kostet kun en brukt hawaii skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hehe, har aldri kjøpt hawaii-skjorte.. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 det var et skudd i blinde, med tror faktisk eg betalte omtrent det samme for håndbremsen http://www.sportsnett.no/m?/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=PAT51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 lol...venta meg den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg sjekket hos jæger(bmw) i forrige uke, de skulle ha ca 500kr.. Var visst nødt å kjøpe hele brekket hvis du skjønner.. Trodde de M-delene var bare dra av plasten å sette på.. Noen som vet hvor man finner slike? Finner noe på schmiedmann, men står så dårlig forklart hva det er for noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 jeg har slikt og det trekket bare over orgplasten! og nei er ikke noe huggabugga os bildeler maxam tuning møkk org fra bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hadde det i 318is'en før, og da dro jeg av plasthandtaket og satte på det i skinn. Ikke noe overtrekk der. Org BMW del, stått i M3 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 har et liggende fra 328'n.Har du ikke dette i din? Trudde dette var standard i 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå