Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe var innom VG.no og leste litt nyhet stoff til jeg kom over denne..

[Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Er Det Noen Fra Bimmers Kanskje... ;-)

Skrevet

Oi, det kalles å drite seg på leggen det, passere snuten der det er dobbel sperrelinje. Ingen som klarer å tyde regnret?? :lol:

Kunne sikker ha vært en av oss, uflax å passere snut i sivilbil da. Så jo ellers oversiktelig der, men ikke bra at det kommer vogntog i møte da..

Skrevet

veldig sjipt, nå for tiden er det ikke lett å kjenne igjen sivil bila dems hell.. det var mest nissan osv de brukte, nå har dem alt fra bmw, audi u name it

Skrevet

En ting jeg respekterer så er det doble sperrelinjer:)

Skrevet

Har selv dårlig erfaring med å kjøre forbi UP i sivil :-( Takk og pris så kom det bil i mot for hvis ikke bye bye lapp.... Litt vanskelig å bortforklare når to pene damer i 30årene spolte vidoen tilbake, og så lurte på om jeg ville vedta et "saftigt" forelegg!

PS bilen den gang var CorradoG60 (går som ei kule !) :-))

Skrevet

har selv kjørt forbi sivilen i større fart :P

en grå mondeo stv. i eidsvoll om dere lurer ;)

denne har selvfølgelig lett gjennkjennelige lykter i fronten, og to klovner med sort og gult bekledning som inventar :P

dro forbi de i større fart på veien fra fenstad og tittet til siden da jeg så de to antennene :P da så jeg frykten inn i øyet og la foten pent på bremsen i det jeg la meg inn forran de :P

hehe

de gjorde ikke noe :P men dere kan tro jeg var påpasselig med farten de neste milene :P

Skrevet

Har visst kjørt forbi UP jeg og.. men både bil og inventar var i sivil bekledning. Riktig nok en svart Volvo V70 med sota ruter, men jeg er så vant med at det er "soccermoms" at jeg ikke tenkte noe mer over det. :roll:

Skrevet

Lå bak en UPbil på E18 på vei hjem fra fjellet i vinter. Håpet på at noen skulle rive forbi for å se hva som skjedde :) En del folk som kjørte forbi i god fart, men ikke noe skjedde. Han var alene i bilen, så var nok ute på sivil kjøretur. Det var en svart a6 sedan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...