Bee2 Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Hehehe var innom VG.no og leste litt nyhet stoff til jeg kom over denne.. [Shot at 2007-06-30 Er Det Noen Fra Bimmers Kanskje...
Bee2 Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Skrevet Juni 30, 2007 er nok et bilde fra politiets video jepp, han stakkar bmw eiern visste ikke at det var sivil politi bil han forbi kjørte ulovlig... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=148819
bmwhans Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 kjøre forbi snuten på dobbel sperrelinje ja. sliter litt han da
ropa Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Oi, det kalles å drite seg på leggen det, passere snuten der det er dobbel sperrelinje. Ingen som klarer å tyde regnret?? Kunne sikker ha vært en av oss, uflax å passere snut i sivilbil da. Så jo ellers oversiktelig der, men ikke bra at det kommer vogntog i møte da..
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Skal ikke alltid være like lett.. Kjipt det der..
Bee2 Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Skrevet Juni 30, 2007 veldig sjipt, nå for tiden er det ikke lett å kjenne igjen sivil bila dems hell.. det var mest nissan osv de brukte, nå har dem alt fra bmw, audi u name it
Gjest Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 En ting jeg respekterer så er det doble sperrelinjer:)
IvarT Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Har selv dårlig erfaring med å kjøre forbi UP i sivil Takk og pris så kom det bil i mot for hvis ikke bye bye lapp.... Litt vanskelig å bortforklare når to pene damer i 30årene spolte vidoen tilbake, og så lurte på om jeg ville vedta et "saftigt" forelegg! PS bilen den gang var CorradoG60 (går som ei kule !) )
The_transporter Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 har selv kjørt forbi sivilen i større fart en grå mondeo stv. i eidsvoll om dere lurer denne har selvfølgelig lett gjennkjennelige lykter i fronten, og to klovner med sort og gult bekledning som inventar dro forbi de i større fart på veien fra fenstad og tittet til siden da jeg så de to antennene da så jeg frykten inn i øyet og la foten pent på bremsen i det jeg la meg inn forran de hehe de gjorde ikke noe men dere kan tro jeg var påpasselig med farten de neste milene
Gunnar Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Har visst kjørt forbi UP jeg og.. men både bil og inventar var i sivil bekledning. Riktig nok en svart Volvo V70 med sota ruter, men jeg er så vant med at det er "soccermoms" at jeg ikke tenkte noe mer over det.
[space] Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Lå bak en UPbil på E18 på vei hjem fra fjellet i vinter. Håpet på at noen skulle rive forbi for å se hva som skjedde En del folk som kjørte forbi i god fart, men ikke noe skjedde. Han var alene i bilen, så var nok ute på sivil kjøretur. Det var en svart a6 sedan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå