hei676 Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 har en 525 d 01 mod. når den står på tungang, så rister den symme tiden. å når jeg gir på litt gass så går den er den helt fint. høres ut som motoren går helt fint hele tiden, sell om den rister. noen som hvet hva de kan være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Er vel mulig den bare går litt lavt på tomgang så den sliter litt med å hente seg opp igjen, altså rister litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 ja ha tenkt på de jeg å. men er ikke hele tiden den rister. kan gå mange dager mellom hver gang den rister da. får ingen lamper lyser å ikke hører jeg noen ulyder i motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Med diagnose utstyr (bmw verksted ?) kan det tas en sylinderbalanse kontroll ,det hender at dysene gir litt ulik mengde diesel og da sjer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 vet noen hvor mye de koster å gjøre de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå