e30-mannen88 Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 hvor kan jeg få kjøpt karbon emblem til min e30 2dør. til bagasje lokket, finner bare til panseret. men det på bagase rommet er større og tykkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Er ikke emblemene like? Trodde det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-mannen88 Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 nei, bak er mye tykkere og litt større... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 det passer bak, men da det ikke er bøyd, så blir det en liten gleppe oppe og nede, men da må du innpå for å se det. Har samme på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-mannen88 Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 ok, men finst deg ikke som er lagd til bagasje lokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 ok, men finst deg ikke som er lagd til bagasje lokk? I følge GS Bildeler gjør det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-mannen88 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 bei, de har bare til panser eyyer som jeg har forstått:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 jeg kjøpte til min bak og fremme fra GS og jeg syns de satt som et skudd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå