ThomasM Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Har nå hatt bilen i snart 2 år og enedelig har jeg fått gjort noe med den, men ennå mye som mangler Bilen er en 96 modell 318i Sedan. Det jeg har gjort er: M3 Frontfanger m/dtm 97 facelift front Angel Eyes FK Baklykter Lakkert bilen ned og tatt alt av rust Det som skal gjøres er: SENKING! Felger Klare tåkelys Nye skilt evt M3 skjørt og bakfanger Ny motor også etterhvert Her er noen bilder av bilen Før: Etter: Ble super fornøyd med fronten! Mangler bare klare tåkelykter Det er DeLight Angeleyes, Ble veldig skuffet over lyset i ringene.. Bimmers Skiltplater seff Anlegget som sitter i bilen: Pioneer Headunit DEH-P6900IB Pioneer Frontsett TS-A132C Pioneer 1x Sub TS-W306C Pioneer Forsterkere GM-6200F og GM-7100M Pioneer 6x9 Hattehyllehøytalere Kommer med oppdateringer og flere bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 En veldig grei bil det Hadde gjort seg med en liten vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Fronten ble betydelig bedre! Med er noe med de lyktene jeg ikke helt liker.. Baklyktene synes jeg også er litt "rar".. men smaken er vel som baken! Ellers fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Pen bil dette da!! Fint med svart e36 sedan.. Var noe med lyktene foran som jeg ikke helt kan sette fingen på, men var litt som om bilen stirret veldig på meg... Regner med at felger og senking kommer.... Motor hadde jeg heller ventet med, det er slik alle maser om men som ofte har det med å utebli.. Ellers så mangler jo årets oblater da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 M3 Frontfanger m/dtm Hva som er dtm på den`? har altid bare trodd at den het m3.. pen bil, litt "rare" lykter... men men,smaken som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 M3 Frontfanger m/dtm Hva som er dtm på den`? har altid bare trodd at den het m3.. pen bil, litt "rare" lykter... men men,smaken som baken Han mener vel cupspoileren...(som jeg kaller det da:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 oki... trodde denne var org på den fangern da har jo jeg å hatt det på min gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 oki... trodde denne var org på den fangern da har jo jeg å hatt det på min gammel bil Den er org på uorg fanger hvis du skjønner Men kjøper du org m3 fanger så må den kjøpes løst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Synes bilen ser ganske så fet og strøken ut Flott uten horrible monsterfangere ol Baklyktene synes jeg var fete jeg Har for lengst registrert at max 1 av 20 brukere på forumet her tåler synet av f. eks lexuslykter - personlig synes jeg de passer mye bedre på e36 enn de originale gjør! Baklyktene dine Thomas synes jeg står konge til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redline Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 nydelig du har fådd fram det beste hos E36'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Takk for tilbakemeldinger Vet lyktene "stirrer" litt men er fornøyd med de, litt dårlig lys men er jo billige lykter så kan vell ikke kreve all verden av de.. Og baklyktene syntes jeg er helt konge til bilen Motor kommer om motoren som sitter i nå tar kvelden Krysser bare fingra på at ikke det skjer Senkesett og felger neste prio! Fått på det så er jeg helt fornøyd, kanskje som Bmw ///M sa, sette på en liten vinge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Har for lengst registrert at max 1 av 20 brukere på forumet her tåler synet av f. eks lexuslykter - personlig synes jeg de passer mye bedre på e36 enn de originale gjør! hehe...du lærer nok du også skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Glad ikke jeg har lexus lykter ville bare ha klare baklykter og syntes de her var fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 hehe...du lærer nok du også skal du se Vi får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Virkelig en lekker bil du har der Hvor mye har du tenkt til å senke den? Har samme bil, og tenker på å sette på m-tech settet selv. Men litt usikker på hvor mye jeg kan senke den med dette, da det vel bygger litt lenger ned? Greit å vite når senkesett kommer før m-teck settet. Men kjører ikke rundt noe særlig? Kan ikke si at jeg har sett bilen din på kløfta før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå