Larslol Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Ikke Verst thomas En liten oppdatering kanskje? har f.eks kommet nye felger på bilen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 pen bil, jeg likte lyktene godt, kan hende min også får sånne etterhvert... kan ikke huske å ha sett bilen din men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Har selv lyst på de lyktene, men føler de blir veldig åååååpne øyner hvis du skjønner.. tror det hadde blitt kulere om du slengte på noen lyktesenkere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Den trenger seeeeenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 Den trenger seeeeenk Har senk liggende i boden! Nye felger er også kommet på! Bare vente på våren og få montert.. Om jeg ikke selger bilen Skal få lagt ut et par bilder av bilen med nye felger snart.. Fikk bare tatt et par før vintern kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 tror det er nyrer som gjør at lyktene ser litt rare ut;) ser ut som de er litt feil konstruert innefra)))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 tror det er nyrer som gjør at lyktene ser litt rare ut;) ser ut som de er litt feil konstruert innefra)))) det kan faktisk stemme!! Siden jeg ikke får de til og sitte skikkelig.. Sliter med ene... Har aldri fått den til og sitte skikkelig, og vi er flere som har prøvd og montere de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Sett på øyelokk oppe på lyktene Hjelper sykt. Gjorde det på min. Har samme lyktene. Men jeg syntes de lyser veldig bra til å være uorginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 Sett på øyelokk oppe på lyktene Hjelper sykt. Gjorde det på min. Har samme lyktene. Men jeg syntes de lyser veldig bra til å være uorginale. Det syntes jeg også! :)er bare litt skuffa over lyset i ringene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 skal få på lyktelister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Fin bil du har.. Syns lyktene var fine jeg.. Hva har du gjort med sideskjørtene ? er det de orginale som du har lakket i bilens farge, eller har du satt på nye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Fin bil du har.. Syns lyktene var fine jeg..Hva har du gjort med sideskjørtene ? er det de orginale som du har lakket i bilens farge, eller har du satt på nye ? Det er orginale kanalene som er lakkert =) Syntes det ble bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hvor ble det av bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 ligger noen bilder her... Bilen skal selges... http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... Wr5n106377 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå