Anderslien Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Jeg ønsker å selge en spoilerleppe til E34. Skal sitte på bakluka, og er M5 E39 kopi. Den er helt ny i original embalasje. Det må ikke skrus, fordi det er med dobbeltsidig tape som du bruker til å feste den med. Ifølge de som selger den, så holder visst dette. Er jo ikke store greia så... Her er et bilde jeg har av den: Pris: Gi bud da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powrteck Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 But notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Kan ta noen ordentlige bilder av spoileren i morgen. Kan sette den på min E34, så dere ser hvordan den vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Her kommer det bilder. Fikk nesten litt lyst til å ha den på min egen bil Den er av gummi og er svart. Kan selvsagt lakkeres i bilens farge hvis du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Første med 400kr får den! Vil ikke selge under det, fordi da taper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 solgt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 solgt den? Har den fortsatt, men har en som har bud på 350kr og vil kanskje gå opp til 400kr, så vær rask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Alle har trekt seg plutselig, så har ingen gjeldende bud. Bud over 250kr aksepteres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Er den laget for e34? Eller passer den e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Er den laget for e34? Eller passer den e39? Den er kjøpt inn til E34, men tror den skal passe E39 også. Den skal jo ikke ligge helt ut til kantene på bagasjeluka så. Hvis du måler bagasjelokket ditt, skal jeg se om den passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 oi..her har jeg glemt å svare..Bagasjeromslokket var ca 120cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Har solgt lepppa, saa du er for sent ute dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå