Aleks Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Hvilke av disse bilene går best? en kamerat av meg sin kamerat har kjøpt seg en e-30 318 og eg sjøl har en e-36 318is m42!!. og han han kameraten min har prøvd bilen, som forøvrig er orginal utenom effektanlegg. og sier han ska griseflekke meg uten problemer. er dette tilfelle? eg sjøl har mine tvil men hva er realiteten her.. har lyst å prøve men vil ikke like å tape da..:S hehe takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Blir nok du som flekker han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 jepp ingenting å være redd for 113hk vs 140hk i samme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 ja d var d eg mente.. da e d vel bare å prøve da. hehe. gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 jepp ingenting å være redd for 113hk vs 140hk i samme bil ja.. tallene taler jo for seg.. + at bilen min er chippet.. men er ikke en e-30 lettere enn en e-36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 oi..så at det var snakk om e30 og ja E30 er lettere jo, men du har ingen problemer med å kjøre fra han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 du kjører fra e30 320 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Vel, i følge tallene fra BMW skal han klare 0-100 på 10,8-12,1 sek (kommer an på modell.) Du på din side skal klare det på 10,2 sek. Han har i tillegg en eldre bil som i teorien skal gjøre den litt tregere, og at du har chip i din bil gir den vel et par hk ekstra. Ser hvertfall ingenting som taler i hans favør, med mindre du ikke kan gire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå