Spiritus Sancti Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Bilen din er rå Dac=) Nøffe snakka om at du skulle selge felgene dine igjen? PS. Når er tlf'en min tilbake fra rep?! Hehe
deim Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Nydelig bil! m3 netting i fronten nå så er`n perfect!
andreas87 Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 Nydelig bil! m3 netting i fronten nå så er`n perfect! Ja jg skal ha det, synes det blir for mye rødt med de "stengene", kanskje jeg skal prøve og lakke de svart mat også akkurat som nyrene
deim Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 Ja jg skal ha det, synes det blir for mye rødt med de "stengene", kanskje jeg skal prøve og lakke de svart mat også akkurat som nyrene Ja er litt mye rødt, men de "stengene" er jo ikke stygge å ha der da, de kler a bilen..:)prøv sort matt, tror ikke de blir så aller værst jeg
vetu03 Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Nice bil;) Har ikke sett denne før nå jeg. Men pen var den..
EirikL Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Nydelig coupe, det der. Støtter tanken om å lakke stengene i fronten matt svart. Blir stilig Hvilken fargekode er det på bilen din?
Disaster Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Hey Fin bil, Er det P&W felger du har kjøpt 18x8? hvor mye måtte du gi for dem. Lurer på om fargen din er 308 Brillantrot? Mangler bare sort netting i front og dobbel eksos så er den helt 100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå