Robert1337 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 det blir en sånn rar dunke lyd når jeg kjøere over små humper? kan det være demperen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 SJEKK LENKEARMER OG BÆREKULER FORAN,KNEKTE BAKFJÆRER ER IKKE SÅ UVANLIG HELLER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert1337 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 capslock hengt seg opp:>? det kommer bakfra å det er ikke noen fjærer som er knekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 sjek boltene der du fester demperene i karosseriet og der dem festes i bærearmene, sjekk opphenget til stabstag om du har slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 ytterste foring på bærearm.. den var synder hos meg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11739.gif nr 4 tror jeg det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Hvis det er sånn "jern mot jern" lyd, er det nok bærearmsforingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 er demperen oljete, bytt den. sjekk traversforinger. de pleier å ryke på E36 kan også være demperforingen. sitter i dempertårnet, under trekket i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå