martsimo Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 På grunn av leilighet og tomtekjøp må desverre caben vike til fordel for en mere "fornuftig" bil da jeg ikke har råd til å ha både caben og vinterbil i tillegg. Shot with COOLPIX S9 at 2007-07-03 Bilen ser bra ut og er meget pen i lakken. Ny lakkert hardtopp for ca en mnd siden. Ny, tonet bakrute er kjøpt inn da den gammle er blitt litt matt. Nylig hatt oljeservice på den Nye vinterdekk på nye felger Nye dempere og fjærer M3 leppe og M3 GT leppe Sideskjørt M3 diffuser M5 list på bagasjeromsluke 97 grill Angeleyes Nye baklykter (tonet krystalglass, røde og hvite) KN filter Stereo med Pioneer DVD Head unit med innebygget skjerm og skjerm bak. Ny lakkert hardtopp KM stand 166 000 Selges eller byttes i annen BMW, mellomlegg er fult mulig. Er interessert i E34 M5, Alpina eller 540 E36 M3, Alpina eller 328 E 46 E 32 740 eller 750 E 38 E 39 Ellers så er det meste av BMW interessant, så bare kom med forslag BILDER AV BILEN LIGGER HER : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=52218&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 hvilken modell er dette? er det noe rust på denne eller skader? (ser ikke sånn ut men må spørre) pris på denne? er intressert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Det er ikke rust eller skader på denne bilen.. Hadde tenkt 145 000 med anlegg og hardtopp... Kan selvsagt gå noe ned i pris dersom anlegg ikke skal følge med, samme gjelder hardtopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 har fått en del henvendelser om bytte nå.. Men er det noen meninger om prisen...? Synst dere den er for høy..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 pris uten felger hardtop og anlegg?hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 uten felger hardtopp og anlegg...hmm.. 130 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 intersert i å bytte bil? pris kan diskuterast http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1396982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHope Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 E34 525iXT som delbetaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 intersert i å bytte bil?pris kan diskuterast http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1396982 Det såg veldig interessant ut... men tror kanskje det blir litt stort mellomlegg for meg.. Hvor mye hadde du tenkt mellom? Tar det videre på PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 OT: Du har ikke råd til å ha en 325i pga tomtekjøp, men er villig i å bytte til E34 M5 og E36 M3? Er ikke det enda dyrere biler å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 OT: Du har ikke råd til å ha en 325i pga tomtekjøp, men er villig i å bytte til E34 M5 og E36 M3? Er ikke det enda dyrere biler å ha? Vist du hadde lest annonsen så er det ikke det at bilen er så dyr å ha, men det er ikke akkurat en vinterbil.. Dermed blir det en ekstra bil til vinterkjøring for min del.. Det er det jeg vil spare litt inn på ved å ha en bil som eg kan bruke hele året i stedet for å ha to stående, noe som jeg har verken plass til eller behov for akkuratt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 OT: Du har ikke råd til å ha en 325i pga tomtekjøp, men er villig i å bytte til E34 M5 og E36 M3? Er ikke det enda dyrere biler å ha? Vist du hadde lest annonsen så er det ikke det at bilen er så dyr å ha, men det er ikke akkurat en vinterbil.. Dermed blir det en ekstra bil til vinterkjøring for min del.. Det er det jeg vil spare litt inn på ved å ha en bil som eg kan bruke hele året i stedet for å ha to stående, noe som jeg har verken plass til eller behov for akkuratt nå... Skjønner.. Min feil! Tolket det slik at du ville ha en billigere bil å kjøre med, og fikk det ikke helt til å stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Den er grei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 E34 525iXT som delbetaling? Er ikke helt det jeg er på jakt etter desverre... Men takk for respons på annonsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg