325icab_88 Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 er sikkert en del her som har kjørt på rudskogen med en E30 325 Lurer på hvor mye dere kom opp i på langsletta? Skal sammenligne med ett par andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Kommer litt ann på utveksling /dekk,osv. men jeg kjenner en som bremser på 100meter merke og da har han +/- 160 km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Kan nok stemme bra det. For de som takler langsvingen bra så greier 325i og M3 omtrent samme toppfart på langstrekka. Og 160 er vel der jeg bruker å ligge rett før innbremsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 da får jeg prøve å nå sperra på 5 gear jeg da,på 180 kmt går den på sperra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 da får jeg prøve å nå sperra på 5 gear jeg da,på 180 kmt går den på sperra. Hva? Sperra på 5 gear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 he he,ja har 4.88 i utveksling på bakaksel.. det er en 3 liter m3.Noen som vet hva en standard m3 klarer på langsiden av rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Ok,da har du vel en rimelig bra aks vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Jeg tittet på speedometeret til Raymond når jeg satt på med ham, og det var jo en standard m3 på tyggisdekk. Rundt 160. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 da får jeg prøve å nå sperra på 5 gear jeg da,på 180 kmt går den på sperra. Da får du det travelt med girspaken. Ser for meg at det der ikke lønner seg med mindre du kan smekke den i gir uten å clutche (sekvensielt eller dogbox).. men en vet jo aldri. Kjører du mot noen som kan gire annerledes enn deg merker du hvor mye det utgjør. Jeg kjørte med fartssperra innkoblet på Rudskogen i mai, og hadde derfor sperre på ca. 6500rpm i alle gir. Da jeg kjørte sammen med toomas her på forumet (lik bil) gikk vi jevnt helt til jeg traff sperra i 3. og måtte gire til 4., mens han bare kunne fortsette 1000-1500 rpm til. Da tok han litt innpå. Lignende opplevelse har jeg fra 535i med 520-diff, hvis jeg brukte 1. giret tapte jeg nærmere 2 sekund på 0-100, det gikk raskere å starte i 2. gir. Riktig nok hadde den 520-clutch også, så den var utrolig tung på clutchen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 da får jeg prøve å nå sperra på 5 gear jeg da,på 180 kmt går den på sperra. Da får du det travelt med girspaken. Ser for meg at det der ikke lønner seg med mindre du kan smekke den i gir uten å clutche (sekvensielt eller dogbox).. men en vet jo aldri. Jo da blir mye giring,men tok en cosworth med 350 hk,samme cosworthen ble jeg frakjørt fra før jeg byttet diff,så at den er mye raskere er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Ok,da har du vel en rimelig bra aks vil jeg tro fin aks nå,og med 75% sperre er det bare å styre med bakjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå