mAZE Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Noen som har noe slikt liggende? Eller om noen har en i chrom og vil bytte med en rød, så har jeg det på min m3 nå. Jeg vil bytte fordi jeg synes rød ikke passer i mitt motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Eg har ein i chrome. Har du bilde? Eg har jo rød bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Det har jeg vet du... Har du bilde av din a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Ser fint ut det der. Eg kan ta eit bilde til deg i morgo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Ja gjør det.. Skal være veldig fin denne avstiver'n her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Bilde kjem i morgo Maze.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Det har jeg vet du... Har du bilde av din a? er denne i stål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Bilde kjem i morgo Maze.. Det er bra.. NeonMuffler: Den er vel i stål ja.. Ble litt i tvil nå, men tror ikke det er alu eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 hvor kjøpte du den? skal ha sånn selv, men ikke de som er ett enkelt rør, men dobbel er det noe forskjell på e30 m3 og e30 facelift mtp tårnene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Denne går på alle 6'r E30'ene.. Satt på bilen når jeg kjøpte den, men den går fortsatt ann å selge for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 hmm, pris tenker du deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Vet ikke enda. Får se om jeg først får til ett bytte med Stian. (Meg selv? hmm.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Her er mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ja ser bra ut det der.. Skal vi ta å møtes en dag eller? Ser du bor 3timer omtrent fra meg, så om vi møtes på midten så går vel det bra.. Jeg har ferie om dagen, så hvilken dag passer best for deg evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 No jobbar eg EM på mandagg,tir og onsdag. Har fm på torsdag. Utpå em torsdagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå