e46diesel Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 okey, min skal være 185 med chip så kommer det andre i tilegg men er vell ikke mange hk.
318 Touring 04 Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 merkes det forskjell om jeg kapper denne trakten? hva må jeg ha av for å finne den?
Andybandy Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Har du installert ny chip fysisk, eller har du fått bilen serielt trimmet? Tror ikke power bokser er veien å gå, er jo bedre å få optimalisert tuning til akkurat din bil med hensyn til nytt luftfilter, eksos osv. Og ang moddet luftinntak, har du også innstallert nytt luftfilter, eller bruker du orginalt?
e46diesel Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 kappet du den helt inntil eller? har kappet min 6-7 cm fra inngangen, men skal ta alt når bypass ventilen kommer, gidder ikke åpne for bare den. Merket du noe forskjell etter du tok bort potten hos svensen foresten? Karl Rune
plugg69 Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 kappet den trakta... hele tuten liksom.. kjører med jr filter i original plassering.. nei, merka ikke at jeg fjerna kat'en, men bakpotta merka jeg godt at jeg bytta.. seriell programmering er veien å gå.. men du henter mer hk med powerboks.. evt både programmering og boks... har en kjenning som kjører 136hk motorn med både boks og programmering.. men han kan ikke kjøre med boksen helt oppjustert...
e46diesel Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 merkes det forskjell om jeg kapper denne trakten? hva må jeg ha av for å finne den? trur ikke du vill få noe stor forskjell men trur det hjelper ilamme chip å eksos å luftfilter, du må ta av det dekslet som sitter nermest grilln, 2 plugger helt i front i motor rommet å da ser du trakten når du tar av dekslet. Min er omprogrammert med et nytt program, ikke byttet chip, kan få tilbake det orginale programmet vist jeg vil det da(not) hvor mye hk har han hentet ut av den da? er det trygt??
plugg69 Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 vi vet ikke hvor mye hk.. men den og min er nesten like sprek...
318 Touring 04 Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 oki, jeg får ut med dremelen i morgen å la det stå til. hadde vært gøy å vært på dyno med de forskjellige alternavene på boks og chip.
e46diesel Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 holder med en vanlig baufil, er bare tynn plast, men pass på at det ikke kommer plast spon inn mot filtere da. okey, tipper den ryker gått da:)
Kolvre Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Hei. Anbefaler å fjerne cat hvertfall, gjorde dette på min 325 tds og ble mye sterkere og kjappere respons. Samt en herlig plystring i xosen fra turbi hvinet;)
plugg69 Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 heeh... min ryker iallfall en del ved skikkelig pådrag..
e46diesel Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 okey, min ryker ikke så mye, ser ihvertfall ikke mye røyk bak når jeg gir på. Det som er dumt med å fjerne cat er jo at den kke blir eu godkjent..
plugg69 Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 nei.. det er jo to kat'er på dem.. jeg har bare fjerna den bakerste...
jäger Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Får en godkjent bilen med bare én kat da? De måler vel verdiene på eksosen? (tettheten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå