Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du installert ny chip fysisk, eller har du fått bilen serielt trimmet? Tror ikke power bokser er veien å gå, er jo bedre å få optimalisert tuning til akkurat din bil med hensyn til nytt luftfilter, eksos osv.

Og ang moddet luftinntak, har du også innstallert nytt luftfilter, eller bruker du orginalt?

Skrevet

kappet du den helt inntil eller? har kappet min 6-7 cm fra inngangen, men skal ta alt når bypass ventilen kommer, gidder ikke åpne for bare den.

Merket du noe forskjell etter du tok bort potten hos svensen foresten?

Karl Rune

Skrevet

kappet den trakta... hele tuten liksom.. kjører med jr filter i original plassering.. nei, merka ikke at jeg fjerna kat'en, men bakpotta merka jeg godt at jeg bytta..

seriell programmering er veien å gå.. men du henter mer hk med powerboks..

evt både programmering og boks... har en kjenning som kjører 136hk motorn med både boks og programmering.. men han kan ikke kjøre med boksen helt oppjustert...

Skrevet
merkes det forskjell om jeg kapper denne trakten? hva må jeg ha av for å finne den?

trur ikke du vill få noe stor forskjell men trur det hjelper ilamme chip å eksos å luftfilter, du må ta av det dekslet som sitter nermest grilln, 2 plugger helt i front i motor rommet å da ser du trakten når du tar av dekslet.

Min er omprogrammert med et nytt program, ikke byttet chip, kan få tilbake det orginale programmet vist jeg vil det da(not) :lol:

hvor mye hk har han hentet ut av den da? er det trygt??

Skrevet

Hei.

Anbefaler å fjerne cat hvertfall, gjorde dette på min 325 tds og ble mye sterkere og kjappere respons. Samt en herlig plystring i xosen fra turbi hvinet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...