Simen! Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Ble fin nå gitt Sugen på få den på veien igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Det du kan begynne med er å hive baklyktene Ellers fin bil, grattis! Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 er veldig sugen på å få den på veien igjen ja! nesten et år siden sist den va på veien! Godt mulig jeg skal skifte ut baklyktene ja, og resten av lyktene.. vurderer sota DE lykter fremme og sota på alle andre. Men blir i så fall samme baklyktene som nå bare med soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Nei fysj, kjøp orginale med hvite blink i topp! Bilen får en så utrolig mye finere bakende om du fjerner de lyktene og setter på orginale! De lyktene der gjør at man får minner om enkelte Volvoer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Ikke hør på de original "tullingene" det er DIN bil og du bør ha de lyktene du vil selv liker jeg de lyktene du har Men det er bra at folk har forskellig smak Rå bil du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Ikke hør på de original "tullingene" det er DIN bil og du bør ha de lyktene du vil selv liker jeg de lyktene du har Men det er bra at folk har forskellig smak Rå bil du har forresten enig! orker ikke ha en bil som er lik alle andre, vil ha min egen vri på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 fått montert på dekselet over coilene etter lakkering i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 NICE:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 NICE:):) Takk for d må nesten benytte sjangsen til å shine opp alt i motor rommet no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 fått montert på dekselet over coilene etter lakkering i dag Venter spent på at motoren finer veien tilbake i bilen, for fortsetter du i denne stilen kommer du til å ha ett virkelig strøkent motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 fått montert på dekselet over coilene etter lakkering i dag Venter spent på at motoren finer veien tilbake i bilen, for fortsetter du i denne stilen kommer du til å ha ett virkelig strøkent motorrom takk for d Prøver så godt jeg kan, men å finne tid til å shine opp motor er ikke lett når jeg helst kunna tenkt meg å hadd den ferdig med en gang:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 takk for d Prøver så godt jeg kan, men å finne tid til å shine opp motor er ikke lett når jeg helst kunna tenkt meg å hadd den ferdig med en gang:p Det siste der er vel noe de fleste kan kjenne seg igjen i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Da er jeg akkurat ferdig med økten for i dag, hadde ikke så mye tid til skruing i dag så kom ikke så langt.. men fikk vertfal montert på noe småtterier noen som vet om en side hvor det står oppgitt skru momentene? har verkstedcd`n til 5-serie, men er litt usikker på noen så kunne tenkt meg å dobbeltsjekke bilder fra dagens arbeid: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Da va den skruhelga over! kom ikke så langt som jeg håpet, men fikk satt i motoren å koblet det meste vertfall brukte så alt for lang tid til å få på plass motor av en eller annen grunn Har noen bilder av fremgangen under, fortsetter neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Da fikk jeg tid til å lakkere innsuget også, må nesten shine opp alt når jeg først har begynnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå