Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er veldig sugen på å få den på veien igjen ja! :lol: nesten et år siden sist den va på veien!

Godt mulig jeg skal skifte ut baklyktene ja, og resten av lyktene.. vurderer sota DE lykter fremme og sota på alle andre. Men blir i så fall samme baklyktene som nå bare med soting

nw86is8afmhdmyq95abe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på de original "tullingene" :) det er DIN bil og du bør ha de lyktene du vil :) selv liker jeg de lyktene du har :)

Men det er bra at folk har forskellig smak :)

Rå bil du har forresten :)

enig! orker ikke ha en bil som er lik alle andre, vil ha min egen vri på den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått montert på dekselet over coilene etter lakkering i dag :)

3r9eqi8h50a8oa7qo39v.jpg

8)

Venter spent på at motoren finer veien tilbake i bilen, for fortsetter du i denne stilen kommer du til å ha ett virkelig strøkent motorrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått montert på dekselet over coilene etter lakkering i dag :)

3r9eqi8h50a8oa7qo39v.jpg

8)

Venter spent på at motoren finer veien tilbake i bilen, for fortsetter du i denne stilen kommer du til å ha ett virkelig strøkent motorrom :)

takk for d :)

Prøver så godt jeg kan, men å finne tid til å shine opp motor er ikke lett når jeg helst kunna tenkt meg å hadd den ferdig med en gang:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg akkurat ferdig med økten for i dag, hadde ikke så mye tid til skruing i dag så kom ikke så langt.. men fikk vertfal montert på noe småtterier :roll:

noen som vet om en side hvor det står oppgitt skru momentene? har verkstedcd`n til 5-serie, men er litt usikker på noen så kunne tenkt meg å dobbeltsjekke :?

bilder fra dagens arbeid:

euudfkpg8oyp1pou76dw.jpg

mvv8o678owef1cemxhpr.jpg

0i8tx5r9v8ldf5ta7fqt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va den skruhelga over! kom ikke så langt som jeg håpet, men fikk satt i motoren å koblet det meste vertfall :roll: brukte så alt for lang tid til å få på plass motor av en eller annen grunn :P

Har noen bilder av fremgangen under, fortsetter neste helg :wink:

6gqm5ge35eqv6lcqwfit.jpg

7avhoj8abipmbl6yczkq.jpg

mymcfz2w9tx13kcxb8zs.jpg

jgjpf0bsvh0xvizh2wgs.jpg

k90k9uioppkzoami9lqc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...