JonEldaR Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 noen som vet hvordan jeg bytter utløserlageret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 det er bare å dra rett av det. sitter ikke fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 det er bare å dra rett av det. sitter ikke fast.. åja merket kantene ytterst der var litt bøyd utover, så fikk ikke dratt det rett ut.. men da får jeg bare rette de ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Bruker du det pulsair lignende systemet der eller har du fjernet pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Bruker du det pulsair lignende systemet der eller har du fjernet pumpa? er ikke sikker på hvilken pumpe det er, men alle pumper som var på motor skal på igjen hva gjør denne pumpen forresten? mye rart på denne motoren jeg ikke kjenner igjen fra andre motorer.. som f.eks denne vacuumventilen som åpner for det røret som går inn på manifoil i overkant osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Kjenner ikke systemet helt, sikkert noen som kan svare deg bedre enn meg, men skal vist sende luft inn i forbrenningen for å brenne renere for miljøet. Min har ikke sånn, eller den har blitt demontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 oppstart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 oppstart?? venter selv.. har ikke fått satt i motor ennå, går å venter på at koed skal få ut fingern og sende me svinghjul, clutch osv ordrestatus har ikkje endra se sia 22. mars. bli nok ikkje koed neste gang i ska ha nåkka.. ta e for dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Hva sa jeg? Haster det så kjøp hvertfall ikke fra Koed. Hadde du handla fra Bimmerworld hadde du hatt det etter 8 dager og spart flere tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Hva sa jeg? Haster det så kjøp hvertfall ikke fra Koed. Hadde du handla fra Bimmerworld hadde du hatt det etter 8 dager og spart flere tusen. sant så sant.. må lære på den kjipe måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 nå er endelig pakken kommet blir montering i helga! håpe bare alt fungere no da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 noen som vet hvilket tiltrekkingsmoment jeg skal bruke på dette svinghjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 svarte deg i min råd men tar det her også. 105nm, samme som org. svinghjul. se her under flywheel. http://www.scribd.com/doc/7691662/BMW-T ... lscreen:on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 d e bra, va d i kom fram til t slutt får vel ha me i garasja igjen no, motor er klar til å settes i nå.. så blir nok oppstart enten i kveld eller i mårra, da får d briste eller bære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 da har i kjøpt inn innkjøringsolja, blei 15w40 castrol mineral. merket har vel egentlig lite å si, men når jeg først var innom mekonomen så var det like så greit forstod det sånn at den skulle ha mineralolje av god kvalitet i starten under innkjøringa så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå