Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det med klutsjen var jo litt merkelig da? er ikke så lenge siden jeg monterte komplett sinter fra sachs, var ikke noe lukt da :P

sikkert bare jeg som kluret litt med clutchen, har kjørt automat i 1,5år nå så ble litt uvandt me så stram clutch :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang utløser lager. Det er ikke lagret som lager lyd det er alltid kassa som skrangler på tomgang. HAr det vert utløserlagret så har det vert lyd når pedalen er inne. Er typisk disse kassene. Dette hørte du ikke før pga du hadde dobbelmasse svinghjul som fjøra litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok utløserlageret som lager lyden, dersom man trykker pedalen i bunn så blir jo lageret i klem og kan ikke bevege seg. Mens når det ikke er i klem så kan det vandre fritt på akslingen sin og lage lyd.

da har jeg endelig fått kjørt til sammen rundt 20mil på bilen, foretatt 1 oljeskift og kjørt gjennom en radiatorrens :) motoren går veldig fint :wink:

angående clutchen så var det nok bare jeg som kluret litt i starten ja, fungerte fint etterpå :P

ble helt rå respons med dette svinghjulet, rene motorsykkelen... hehe.

noen bilder:

zrp7xrdc6zli1d1b40jd.jpg

bo9682qwntg0z27oglm7.jpg

har også en film jeg holder på å laste opp nå, skal legge ut link etterpå :)

vil også takke så mye til Petter Vikan som har fikset og overhalt motoren min og til Marius og Stein Ole som har hjulpet meg med demontering og montering (begge gangene) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...