Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...

Share

Anbefalte innlegg

Måtte du tre mellomakslingen innpå girkassen når du satt inn motoren din? Har akkuratt heist ned motoren min, men ser jeg får problemer med å få innpå mellomaskslingen. Har du en fiks på det? Eller må jeg bite i det sure eple og løfte motoren litt opp igjen?

neida, men du må må skru ned lageret midt på mellomakslingen for å få nok knekk på den til at du får lurt den inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ser det ut til at det blir avbestilling av coilovers. Har sett over alle dempere på bilen å finner ingen lekkasje.. så det blir heller til at jeg leverer inn bilen et annet sted for etterkontroll. Senkingen får bare vente en stund til da jeg heller vil ha orginale dempere så lenge di fungerer :P

Satser på at det går greit å avbestille nå :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har endelig biln fått skilt igjen etter 2 år me skruing :D good feeling! :mrgreen:

har samtidig en liten nøtt her... bilen begynnte plutselig å pipe sånn pulserende konstant fra under dashbordet.. fann en høytaler som ser ut til å henge sammen med kjørecomputer osv..

det stoppet ikke engang når jeg slo av tenning og tok ut nøkkel.

Har midlertidig koblet fra høytaleren..

noen som har peiling hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med skilt, MASSE kjøring på deg no då.

ang høytaleren så er det nok den gongong høytaler når du feks får feilmld på lys osv.

det stemmer, men den begynnte plutselig å pipe.. hele tiden :P

blir masse kjøring nå ja, skal på biltur til stavanger en ukes tid fra søndag av så får satse på at alt fungere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok fint skal du se.

skal selv hjemover fra sunnmøre på søndagen, kjøre du tidlig eller? hadde vært kjekt og møttes på veien eller du skulle nesten stoppet en tur i bergen da så kan vi kjike litt på redskapen

joda, planen er å være i bergen fra vi kommer frem søndagskveld til tirsdag :) så det lar seg nok ordne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok fint skal du se.

skal selv hjemover fra sunnmøre på søndagen, kjøre du tidlig eller? hadde vært kjekt og møttes på veien eller du skulle nesten stoppet en tur i bergen da så kan vi kjike litt på redskapen

joda, planen er å være i bergen fra vi kommer frem søndagskveld til tirsdag :) så det lar seg nok ordne

den er god, du får no gi en lyd på søndag eller mandag. sms på 47887937 mvh remy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...