Just-turbodiesel Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 grattis med skilt, moro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 det går nok fint skal du se.skal selv hjemover fra sunnmøre på søndagen, kjøre du tidlig eller? hadde vært kjekt og møttes på veien eller du skulle nesten stoppet en tur i bergen da så kan vi kjike litt på redskapen joda, planen er å være i bergen fra vi kommer frem søndagskveld til tirsdag så det lar seg nok ordne den er god, du får no gi en lyd på søndag eller mandag. sms på 47887937 mvh remy blei seint fremme i dag, så d passe nok bedre i mårra ja, er på thon rosenkrantz eller nåkka sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Syns jeg så denne i kr.sund her forleden, da er det vel du som farter rundet? Strøken og fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Syns jeg så denne i kr.sund her forleden, da er det vel du som farter rundet? Strøken og fin bil! hehe.. tar meg en runde i ny og ne, så det kan nok stemme ja takk for d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 det går nok fint skal du se.skal selv hjemover fra sunnmøre på søndagen, kjøre du tidlig eller? hadde vært kjekt og møttes på veien eller du skulle nesten stoppet en tur i bergen da så kan vi kjike litt på redskapen joda, planen er å være i bergen fra vi kommer frem søndagskveld til tirsdag så det lar seg nok ordne den er god, du får no gi en lyd på søndag eller mandag. sms på 47887937 mvh remy det passer vel best i kveld tror jeg, men er skeptisk til å kjøre en tur her i byen.. bli litt sånn bønder på byen, roter meg bare vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Da har jeg kommet hjem igjen fra bilferien til stavanger Har ikke hadd et eneste problem med bilen på turen, så er ganske så lettet regnet ut at jeg brukte nøyaktig 1,13 liter på mila i snitt fra stavanger til kristiansund. Bilen har heller ikke brukt en dråpe olje til en forandring fra før den ble overhalt! Fikk også tatt en kikk på bilen til ///Mpower i bergen, steika strøken Når jeg kom hjem lå tårnstivern min klar i posten, så har nå montert denne, ble ganske bra: Hentet oss også en liten hundevalp i stavanger, må nesten legge ved et bilde av den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 gode nyheter e d en staff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 gode nyheter e d en staff? det er en staffordshire bullterrier ja dro helt til stavanger for å være sikker på å finne ei med gode gener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Da er bilen klar for treff i surnadal i dag, blir nok bare utstilling da.. tenkte den sku få hvile seg litt i år brukte 8 timer på å polere å vokse bilen i går, så såg ganske bra ut skal få slengt ut noen bilder senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Da har jeg fått tatt noen bilder til med mitt dårlige digitalkamera underveis og etter ei grundig polering med meguiars gold series kunne tenkt meg å fått noen skikkelige bilder med speilrefleks kamera da.. men er ikke noe god fotograf heller så Har nå også fjernet di stygge lyktesenkerne mine full i voks rett etter polish behandlet også skinnsetene med skikkelig godstoff Utstilling på treff i surnadal 07.08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Fikk tak i noen bilder tatt med speilrefleks også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Rett og slett ein nydelig m5 ... pleier ikkje like utseende på disse bilene, men din var faktisk utrulig fin ! Clean ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Rett og slett ein nydelig m5 ... pleier ikkje like utseende på disse bilene, men din var faktisk utrulig fin ! Clean ! Takker for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 såg bilen din på treffet i surnadal. veldig pen bil. nydelig fullskinninteriør også. tok et bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 oj, takk for d har ikke skaffet meg speilrefleks kamera enda.. så er supert med noen skikkelige bilder! fint bilde du tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå