///MPower Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 heisann, takk for sist, kjekt og møtes for en preik steike så blank og fin bilen var blitt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 heisann, takk for sist, kjekt og møtes for en preik steike så blank og fin bilen var blitt da takk for sist ja, va kjekt d en hel dag med polering og sånn kan gjør underverker ja bilen trengte det så sårt etter å ha blitt skrudd på i 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 tok en kjapp titt under bilen i sta å la merke til en rund kontakt som hang løs under bilen litt forran gearkassa på innsugsiden.. ble litt nysjerrig og fann et bilde av kontakten i arkivet mitt.. noen som vet hva denne kontakten er til og hva som skjer dersom man kobler fra denne? har ikke merket noe på bilen vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 kan det vere kontakt til lambdasonde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 kan det vere kontakt til lambdasonde? det kan godt stemme, lurte på det jeg også.. har ikke orket å gå under bilen å sjekka enda:p bilen går vel i nødmodus når den er frakoblet... vil vel si at den går dårligere også det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Ser ut som kontakten til lamdasonden ja, er fort gjort å fiske frem den andre enden og plugge i vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Ser ut som kontakten til lamdasonden ja, er fort gjort å fiske frem den andre enden og plugge i vel okey, er fort gjort ja.. skal ta å få gjort det etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 RÅ bil fra topp til tå! Perfekt E34 med fin farge, felger og ikke minst motoren er jo konge. Helt sykt, ta godt vare på'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 RÅ bil fra topp til tå! Perfekt E34 med fin farge, felger og ikke minst motoren er jo konge. Helt sykt, ta godt vare på'n! takk for d digger motoren ja den blir tatt godt vare på ja, blir nok et livsprosjekt den der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Godt og høre. Lik din blir nok min neste. Råeste som er det der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Godt og høre. Lik din blir nok min neste. Råeste som er det der ! har alltid likt e34, synes det er perfekt utseende på di utrolig mye kjøreglede i en sånn bil, gleder seg til hver kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 lenge siden oppdatering her nå! fikk plutselig opp 2 feilmeldinger på bilen i går, niveauregelung og den meldingen om at jeg skal se i manualen. feilmeldingene er ikke der når jeg starter bilen, men kommer etter å ha kjørt noen minutter... noen som vet hvor sensoren til denne meldingen ligger eller har opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Det som gir meldingen din er nok Camber måleren på bakakselen siden det er den eneste føleren/giveren i CC som gir OBC noe info om understellet. Den gir jo melding om at bilen har feil høyde bak (mao at nivåreguleringen ikke klarer å holde riktig høyde bak). Evt kan det jo være en feil med giveren. Vet ikke om du har nivåreg eller ikke jeg da. Men såvidt jeg kan se må meldingen komme fra denne. Til høyre ser du Camber giveren på bakakslen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Det som gir meldingen din er nok Camber måleren på bakakselen siden det er den eneste føleren/giveren i CC som gir OBC noe info om understellet.Den gir jo melding om at bilen har feil høyde bak (mao at nivåreguleringen ikke klarer å holde riktig høyde bak). Evt kan det jo være en feil med giveren. Vet ikke om du har nivåreg eller ikke jeg da. Men såvidt jeg kan se må meldingen komme fra denne. Til høyre ser du Camber giveren på bakakslen okey takker for svar! er det noen som har et bilde av denne giveren eller kan gi meg et hint om hvor den ligger? har sjekket servobeholderen og det har ikke forsvunnet noe væske, så er ikke lekkasje som gjør det heller. har nivåregulering ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Rett og slett ein nydelig m5 ... pleier ikkje like utseende på disse bilene, men din var faktisk utrulig fin ! Clean ! +1 likte felgene godt meget kledlig bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå