Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kevin: potta som står på e delvis ødelagt, sprukket en del rundt der dem 2 røra går inn på potta.. har dreve å sveisa der før, men sprekk bare meir etterhvert så den e vel ikkje nåkka å ha. Mulig i ska fikse den å ha den liggende i tilfelle den i sett på no ikkje går gjennom eu-kontrollen :P

jakobm5: om det er bilen du tenler på så tror jeg ikke den kommer til salgs ennå, har brukt så mye penger på den at om jeg selger den nå så sitter jeg vel bare igjen med samme som som den er påkostet :P

men alt er til salgs for den rette sum :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kevin: potta som står på e delvis ødelagt, sprukket en del rundt der dem 2 røra går inn på potta.. har dreve å sveisa der før, men sprekk bare meir etterhvert så den e vel ikkje nåkka å ha. Mulig i ska fikse den å ha den liggende i tilfelle den i sett på no ikkje går gjennom eu-kontrollen :P

jakobm5: om det er bilen du tenler på så tror jeg ikke den kommer til salgs ennå, har brukt så mye penger på den at om jeg selger den nå så sitter jeg vel bare igjen med samme som som den er påkostet :P

Sinsykt pen m5 i alle fall:) eneste jeg kunne tenkt meg den gråe orginal fargen på leppa og sjørta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsykt pen m5 i alle fall:) eneste jeg kunne tenkt meg den gråe orginal fargen på leppa og sjørta:)

Takk for d, kan si det samme om din M5! :) du får si fra om du vil bytte med mellomlegg en gang :P

mulig jeg skal lakkere opp fangerne en gang ja, har noe steinsprut i front jeg må ta etterhert.. så da tar jeg sikkert full lakkering med det samme :) men det er ikke medregnet i årets budsjett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir rått med eisenmann 83mm race

hvor lang leveringstid fikk du, som du vet lages alle eisenmann på bestilling.

eg ventet nesten 2 måneder

gleder meg til den kommer på ja, ønsket meg den der i flere år.. men har dukket opp viktigere ting å fikse hele tiden :P han skrev at jeg måtte regne med 3-4 uker ventetid.. men jeg går nok ut fra at det blir opptil 2 måneder her også. kjipt å vente på slike deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Får vel ta en liten oppdatering her også :P

går fortsatt å venter på eisenmann race bakpotta mi, men den skal være rett rundt hjørnet :D

har nå også bestillt meg ny ekspansjonstank da den gamle ser så stygg ut :wink:

Brukte 11 timer på fredag til å polere og shine opp bilen til GS treffet i bud på lørdag,

noe som resulterte i pokal for beste bil med orginalt utseende fra 1990 og oppover:D

skal legge ut noen bilder etter polering og fra treffet så fort jeg klarer å skaffe noen selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med pokal :) hva skjer med understell og felger på denne da? noe planer der?

tok lang tid med potten da, fikk min etter en mnd ca.

Takk for d :)

Tok si tid me potta ja, menmen.. tror den kjem neste uke no :)

har en del planer ennå, skal bli senking og felger etterhvert, blir vel også hellakkering.. har vært så mye jobbing det siste året at jeg ikke har rukket å gjøre noe med bilen omtrent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...