Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Fikk plutselig ikke start på bilen i dag etter å ha parkert den i bare et par minutter.. det er startsperren som ikke vil slå seg av, har en bosch startsperre og alarm. hører at releèt slår når jeg skal slå av startsperren, men instrumentene vil ikke slå seg på og motoren starter ikke.

noen som har vært borti lignende?

på kjørecomputeren vises også bare bokstavene PPPP i displayet etter at jeg trykte på code på computeren som da er enda en startsperre.. noen som vet hvordan jeg slår av kodestartsperren også da jeg ikke vet koden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du også et lite stikk på nøkkelknippe som må aktiveres før tenning kan slås på*?

det stemmer, er den som trøbler med meg nå :(

Trudde ikkje min var defa men, e livredd for å miste den vertfall, det er jo bare 2 3 ledninger som går inn på stikket på min, men eg har ingen ide om koss de virker, sko tro det stikket bare lagde "kontakt" mellom 2 ledninger eller lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok en del ledninger som er koblet inn på boksen ja, trodde også at det var bare å koble ledningene sammen.. men ingen har samme farge... så det må være andre ledninger jeg skal skjøte di med :?

ingen som vet hvordan jeg skal resete den orginale kodesperren på kjørecomputeren min heller?

tror den har gått i lås etter at jeg har tastet feil kode flere ganger.. nå viser den bare "PPPPP" i displayer og ingen av knappene fungerer.

savner gamledager med bare et par ledninger på bilene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har defa - må du måle deg fram til kass ledning som går inn på boksen og som har konstant straum og ein som har straum når nøkkelen er i startposisjon . så må du finne den ledingen som går ut fra boksen og går til startmotoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...