Mexos Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Grunnet kommende studietid må jeg desverre selge bilen min. Annonsen finner dere på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10534005 For spørsmål angående salget ta kontakt på mail, pm eller telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Må si responsen er imponerende hittil. La ut bilen igår kveld og fikk 1 mail i ettermiddag og har vist bilen til 2 andre ikveld. Bare så synd enkelte skal leke idioter når de ser på bil og tror de får ned prisen av å være frekk i kjeften, klage på småtteri og ikke har noe positivt å si i det hele tatt. Slike folk er sjeldent skikkelig interessert i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Reiser til Oslo imorgen og på vestlandet uken etterpå så er mulig å se på bilen der hvis noen er interessert i det Er også mulig å selge bilen billigere uten felger og stereo, men ønsker helst å selge alt samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Kan selges for 120 000 uten felger og stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Ny pris! 119 000kr uten sommerhjulene. Bilen må bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Savner bilen min jeg;) Kan gå god for at motor og ellers teknisk er denne bilen strøken! Hilsen forrige eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Er no bare å kjøpe den tilbake Påkostet over 32 000kr siden mars! Har ikke solgt denne har det ikke vært for at jeg skal bli student nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Hadde kjøpt den om det var litt penere felger, å interiør. Prisen er helt kurrant vil jeg nå si. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Denne burde jo egentlig ikke være noe problem å bli kvitt vel. Har et par biler som må selges selv, går litt treigt nå i sommermånedene. Prøver å få madammen til å kjøpe seg cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Kunne du tatt denne i innbytte ? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1569876 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Hadde kjøpt den om det var litt penere felger, å interiør. Prisen er helt kurrant vil jeg nå si. Lykke til med salget Du trenger ikke kjøpe med felgene så det er ikke no problem Interiøret er pent i forhold til alder på bilen og fargekombinasjonen er genial med tanke på at sola står og steiker rett på. Er desverre ikke interessert i Innbytte da jeg ikke kan ha mer enn 1 bil no når jeg da skal flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Tar ut stereoen fra bilen til helga for å prøve å nå en større kjøpergruppe. Stereo er vel kanskje typisk ungdomsinteresse og er vel kanskje ikke så mange ungdommer som har råd til å kjøpe en bil i denne prisklassen. Ser det er faktisk ganske mange voksne menn her i Trondheim som kjører E36 cab. Så hvis noen der ute ønsker å kjøpe bilen med stereo må de være raske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Fin bil du har Julian;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Takker Pilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg