Gå til innhold

E36 325I Cab Selges


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si responsen er imponerende hittil. La ut bilen igår kveld og fikk 1 mail i ettermiddag og har vist bilen til 2 andre ikveld. Bare så synd enkelte skal leke idioter når de ser på bil og tror de får ned prisen av å være frekk i kjeften, klage på småtteri og ikke har noe positivt å si i det hele tatt. Slike folk er sjeldent skikkelig interessert i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til Oslo imorgen og på vestlandet uken etterpå så er mulig å se på bilen der hvis noen er interessert i det :) Er også mulig å selge bilen billigere uten felger og stereo, men ønsker helst å selge alt samlet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt den om det var litt penere felger, å interiør. Prisen er helt kurrant vil jeg nå si. Lykke til med salget :)

Du trenger ikke kjøpe med felgene så det er ikke no problem ;) Interiøret er pent i forhold til alder på bilen og fargekombinasjonen er genial med tanke på at sola står og steiker rett på. Er desverre ikke interessert i Innbytte da jeg ikke kan ha mer enn 1 bil no når jeg da skal flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ut stereoen fra bilen til helga for å prøve å nå en større kjøpergruppe. Stereo er vel kanskje typisk ungdomsinteresse og er vel kanskje ikke så mange ungdommer som har råd til å kjøpe en bil i denne prisklassen. Ser det er faktisk ganske mange voksne menn her i Trondheim som kjører E36 cab. Så hvis noen der ute ønsker å kjøpe bilen med stereo må de være raske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...