Maxxsonics Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 komplett bakstilling til 325 e30 selges..svingarmer,drivakslinger og kardang.. sandblåst og lakkert... selges 2000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Er dette med diff brems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 nei.. tror allefall ikke det!kan fikse bilde til imorgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Sjekk om det står S på diffen da er det med brems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 ganske sikker på det ikke er med sperre.. men fikser bilder imorgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 okay er det med brems vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 hei. følger det med bærearmer og nav osv? vil byggge om til skiver bak på min e30. mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 er med sving armer, nav, skiver, kardang, ja.. alt som skal til får å erstatte en med trommler..! har også nye brembo skiver og nye håndbtrekk viere som kan få kjøpt med mot lite tilegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 ser bra ut, hvor mye i tillegg skal du ha for wire og bremboskivene da? wiren er vel ikke lik på trommel som på skiver? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 wiren er ikke lik fra trommel og skiver nei.. men.. tja.. tror ikke 3000 er noe u-pris får alt med brembo skivene og wirene! eller hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 2500 med alt?? noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 mangler jo stabstaget bak..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 er det i hele tatt stab stag på de da? er ganske sikker på det ikke er det de jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Det skal var stab stag. men ser ut som det er tatt av her. siden ene feste står igjen på høyre bære bru. stab staget henger sikkert igjen på bilen som vart tatt av på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå