Gå til innhold

mitt lille bmw E36 prosjekt


BMW525ia
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en E36 M52 320 1992.

Det er selvfølgelig chipp og KN filter :lol: det er vel KN filtret som har tatt knekken på luftmassemåleren.

Æ har pussa ned bilen, og den er nu klar for lakkering, ( SAMME farge )

Æ skal også få fiksa frontfangeren, samt kjøpe meg en liten nøytral hekkspoiler.

Trur ikke at jeg trenger mere for og få den bra ???

Kom med noen kommentarer !?

Flere bilder kommer :D

IMG_2433.jpg

IMG_2434.jpg

IMG_2435.jpg

IMG_2430.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil!!!

er det byttet motor i denne?? siden du skriver det er en m52 i den...?

ser ut som et fint utgangspunkt, men ville kanskje "horet" den litt ned nå som du skal lakke å greier. Mitt forslag er kast seidel fronten, sats på en m-front.

Hvor skal du lakke den? pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt "overkill" med den frontfangeren, og så likte jeg ikke helt de speilene. Bedre med lakkerte enn chrom... Er også litt skeptisk til om det faktisk er fint med lyktespoilerne med tanke på AE. Menmen, var jo absolutt ikke så aller verst. Er den frontfangeren ekstremt lav, eller lyver bare bildene? Så så lav ut i fronten, selv om det er plass i hjulbuene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny tralle :)

Kjøpte du denne bilen i bergen? Er ganske sikker på at jeg har byttet en bærekule på denne..

Den er ikke så sinnsykt lav, men fronten er litt lav..

Jeg er ikke så fan av disse frontene, hvis du skal ha slik "ekstrem" styling er det penest hvis du beholder orginal nyrene..

Hvordan er vinduet på førersiden da? Detter det ned ennå? :lol:

Husker jeg rett så har du litt jobb med luftinntaket på panseret også. var litt halvveis montert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil!!!

er det byttet motor i denne?? siden du skriver det er en m52 i den...?

ser ut som et fint utgangspunkt, men ville kanskje "horet" den litt ned nå som du skal lakke å greier. Mitt forslag er kast seidel fronten, sats på en m-front.

Hvor skal du lakke den? pris..

Jepp, d e byttet motor. Tatt fra en 98mod.

Når det gjelder stylingen så blir æ nok og ha den slik som den er, hvertfall ei stund.

Jepp, har en kar som jobber på lakkverksted, han skal ha 3500,- kun for lakkingen ! altså æ må gjøre all forrarbeidet! + kjøpe lakk. Det blir og komme seg på ca 6000 tot. Han skal selvfølgelig lakke den i fritiden da, æ hørte med et lakkverksted, og de kunne presse ned prisen til 15000,- KUN for lakkingen !!! dyrt... norm pris hva 20-25000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt "overkill" med den frontfangeren, og så likte jeg ikke helt de speilene. Bedre med lakkerte enn chrom... Er også litt skeptisk til om det faktisk er fint med lyktespoilerne med tanke på AE. Menmen, var jo absolutt ikke så aller verst. Er den frontfangeren ekstremt lav, eller lyver bare bildene? Så så lav ut i fronten, selv om det er plass i hjulbuene.

Oki...forstår. Men æ blir nok og ha den slik den er. Hverfall ei stund.... pga gidder ikke og bruke mere penger på bilen, siden æ skal lakke den osv.

Ja, den er nok så lav som bildene viser :lol: forige eieren brukte den som snøplog en vinter....som du ser :wink:

men æ har orignal frontfangeren som æ blir og bruke om vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny tralle :)

Kjøpte du denne bilen i bergen? Er ganske sikker på at jeg har byttet en bærekule på denne..

Den er ikke så sinnsykt lav, men fronten er litt lav..

Jeg er ikke så fan av disse frontene, hvis du skal ha slik "ekstrem" styling er det penest hvis du beholder orginal nyrene..

Hvordan er vinduet på førersiden da? Detter det ned ennå? :lol:

Husker jeg rett så har du litt jobb med luftinntaket på panseret også. var litt halvveis montert..

Takker 8)

Æ kjøpte den hos en kar fra Rognan i Nord-Norge.

Men det er nok denne !! pga denne ble importert til Bergen i 97.

Vinduet er sinsykt tregt og åpne/ lukke ! :lol:

Jepp, har nok litt arbeid med luftinntaket, d hadde "sprokke" på et par plasser....

Skal få lagt inn flere bilder litt senere i dag...så kan du få se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakker speilene og senteret på nyrene i samme slengen, samt bytt ut gitteret med sort gitter, og lakker bilen i samme farge som du sier, så har du nok en super bil :)

Er det der foresten mauritius blau?

oki. :wink: skal se på d der !

vet ikke ka fargen heter :?

men det skal være orignal fargen! den e bare opplakkert for ei stund sia, dårlig lakka :?

den blir sikkert helt grei når æ har fått den lakka, fiksa frontfangeren, har også tenkt på en liten hekk spoiler....ikke noe harry! får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært landet rundt den her på et år da altså :D

Men venstre bærekule er iallefall tipp topp :P

Flere bilder blir nok bra...!

Fargekoden skal stå på venstre dempertårn..

Er ikke egentlig fan av slik styling, men det kan bli pent så lenge det er gjennomført! Alle kan jo ikke kjøre "m3" heller...

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært landet rundt den her på et år da altså :D

Men venstre bærekule er iallefall tipp topp :P

Flere bilder blir nok bra...!

Fargekoden skal stå på venstre dempertårn..

Er ikke egentlig fan av slik styling, men det kan bli pent så lenge det er gjennomført! Alle kan jo ikke kjøre "m3" heller...

Lykke til=)

oki :lol:

nei...alle har desverre ikke råd til og kjøpe seg en M3 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...