325-Lfc Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Min kjøre bmw er tilsalgs pga boskifte. http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... M9At767239 Tar billigere bil i innbytte. Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Kjære bmw * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 dette virka jo billig! Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Du burde tatt noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Pen bil med en sjelden og fin farge pluss knall utstyrspakke.. Denne kan da ikke bli vanskelig å bli kvitt for den prisen der! Løp og kjøp folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Selges pga boskifte. Og trenger derfor pengene. Om ikke skulle jeg hatt denne i mange år fremover. Ivanrogov: Synes du det var dårlig bilder ? Må vel ut og ta noen nye da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Pen bil ja. Men diffsperre? Var det ikke kun M3 av type E46 som kom med diffbrems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ja det stemmer nok! Er nok diffbrems og ikke diffsperre som er på min bmw. Skal forandre det i salgsannonsen Ingen som vil ha seg en sjelden flott bil til sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Ja det stemmer nok! Er nok diffbrems og ikke diffsperre som er på min bmw. Skal forandre det i salgsannonsen Ingen som vil ha seg en sjelden flott bil til sommeren ? jeg tror ikke at du forstod hva han mente! eneste e46en med diffbrems er m3! har du diffbrems så må den være ettermontert fra foreksempel Qalife!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 nå begynner du nærme deg pris får meg! ... solgt eller? hadde ikke tenkt deg på kjøre tur sørover i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg kan godt tenkte meg en kjøretur litt lenger sørover i sommer ja Send gjerne pm om mer informasjon. Prisen er veldig bra den ja, jeg mener dette er mye bil for pengene med tanke på årsmodell, utstyrspakke og ikke minst fargen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Bilen er ikke solgt enda nei, men det har vært flere stykker som har blitt interesserte nå nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Sorry for OT men nyyyydlig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Ja spesiell farge. Har så lite lyst å selge bilen nå Men må jeg så må jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg