B m w 5 2 5 i Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Tok bare å endret denne tråden.. Holder på å bytte termostat, og da jeg åpnet opp termostathuset så jeg at det ikke var noe termostat der Har altså kjørt uten termostat siden jeg kjøpte den i mars (og gamle eier har vel kjørt en stund han og).. Trodde ikke det gikk jeg? Tempen har vært helt fin inntil jeg forrige uke fikset klimaviften foran radiatoren. Den gikk aldri, men nå går den slik den skal. Etter dette ble motoren aldri varm, og nå skjønner jeg jo plustselig hvorfor.. Tar motoren skade av at termostaten ikke er der? Har som sagt ikke vært noe tull med tempen så lenge jeg har hatt den.. Og du, Geir Anders, hvorfor har du tatt termostaten ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg banket med en hammer i fastnøkkelen så var den løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Så da skal den henge så bra fast altså.. Da prøver jeg det. Takk for raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Låser reimdrev med en god wisegrip-tang. Låser den slik at den ikke ødelegger drev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå