Dirty Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 ja det gjør man men den koster sånn 1200 kr tror jeg!
Jealous_much Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 ja det gjør man men den koster sånn 1200 kr tror jeg! Hmm finnes det et bilde av denne?
Gunnar Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 ja det gjør man men den koster sånn 1200 kr tror jeg! Hmm finnes det et bilde av denne? Biltemas websider er jo ikke noe dumt sted å starte for slikt.. www.biltema.no og søk på racing-jekk.
Bjørn 320 Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Køyr opp på ein planke eller bruk den originale til du har fått trilla under
TB328i Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Hallo,Vi har nettopp kjøpt oppblåsbare (eksosen) jekker på jobben. De virker meget bra og passer bra til senket bil. Jeg jobber imidlertid i utlandet og jekken er fra US. Er det noen som har sett noe lignende til slags i Norge?: http://www.ok4wd.com/index.php/catalog/ ... er_x_jack/ har sett det i norge ja, har vurdert det på jobben. ikke komme borti varm eksos er sikkert en idè da
BmwKlovn Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Racing jekk: http://www.biltema.no/products/product. ... mId=130300
318iAT Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Her har de en som bare er 82mm høy, er det lavt nok http://new.gasolin.no/index.php?main_pa ... e3a108134b
Jan e34 Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Køyr opp på ein planke eller bruk den originale til du har fått trilla under Enig, litt biligere enn en jekk til 1500-2000 kr.
Terje325i Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 den på biltema funker vel slik at det er nok å jekke to ganger, så er den helt oppe? er vel vel derfor det heter racing jekk?
///MoePower Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 den på biltema funker vel slik at det er nok å jekke to ganger, så er den helt oppe? er vel vel derfor det heter racing jekk? Ja, slik at man kan "formel 1 skifte dekka"
Terje325i Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 den på biltema funker vel slik at det er nok å jekke to ganger, så er den helt oppe? er vel vel derfor det heter racing jekk? Ja, slik at man kan "formel 1 skifte dekka" er bare senterbolt som mangler da
BoSJo Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Har en kompis som har den biltema jekken. Fungere helt greit og er ganske lav, let å flytte rundt med. Henter nok en slik selv på et tidspunkt.
BMWtotti Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Først og fremst skal det sies at jeg ikke har orginaljekk til bilen og brukte ei tid "planketrikset" med en vanlig garasjejekk. Funket helt fint helt til jeg punkterte på vei inn til Oslo og sto der i veikanten uten hverken planker eller lav nok jekk. Heldigvis stoppet det en hyggelig herre i en BMW som hadde en jekk jeg fikk låne. Kjøpte etter det en vanlig skrujekk på biltema som går under bilen. Skal også sies at bilen min ikke er veldig lav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå