Mikaelft Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Hallo! Finner det en jekk som er litt mer beregnet for senkede biler? Jeg må jo ha en til å løfta i hjulbuen mens jeg kjører under jekken Har den fra biltema og torshov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Kan jo kjøre på noen planker før du jekker opp... Ellers har Mekonomen noen jekker som tar ned mot 70mm mener jeg.. har ihvertfall sett det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Finnes slike "lavprofil" jekker, og har bla sett de på Biltema sarpsborg, og Veng. Vanlig pris ca 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Kjører alltid på en 2x4 jeg, funker fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Kjører alltid på en 2x4 jeg, funker fett Samma her.. Men jeg pleier å kjøre på to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 me to. så tar jeg av jekk skaftet og bruker skiftenøkkel til jeg får løfta bilen litt. for den er fortsatt for lav til å få løfta med den lange stanga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Planker er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Bruker først den originale til den er høy nok jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Hallo, Vi har nettopp kjøpt oppblåsbare (eksosen) jekker på jobben. De virker meget bra og passer bra til senket bil. Jeg jobber imidlertid i utlandet og jekken er fra US. Er det noen som har sett noe lignende til slags i Norge?: http://www.ok4wd.com/index.php/catalog/ ... er_x_jack/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Den der hadde knust sideskjørta mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Litt ot, men jeg sliter med at jekkene ikke er høye nok........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Litt ot, men jeg sliter med at jekkene ikke er høye nok........ Da må du bruke planker oppe på jekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Biltema har en de kaller racing-jekk. Kommer ikke den under er det på tide å heise bilen, for da er den altfor lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 holder på å bytte motor i min bruker 2 racing jekker jævli fine jekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Biltema har en de kaller racing-jekk. Kommer ikke den under er det på tide å heise bilen, for da er den altfor lav. Er den stødig og får man løftet bilen høyt opp med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå