proto Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Hei, har funnet ut feilen på min bil nå, at den fjusker ved kald motor og når jeg gir full gass, og bilen gikk elendig. smeller litt i lmm ved kaldmotor osv.. nappet av kabelen på lmm i dag, å kjørte en tur da.. Da var alt helt fint, var ikke et eneste problem å bilen gikk som et skudd. hmm.. Er det da lmm som er gåen, eller kan det være noe annet? drygt å bruke 3500kr for ny lmm hvis den ikke er gåen.. Tenkte jeg skulle ringe GS i morgen å høre på pris på ny lmm. koster vel.. Men er avhengig av bilen før jeg får ny, skadelig å kjøre uten kontakten i? Snakket med noen, de sier det går greit.. mvh. Kim
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Crc selger slik LMM rens på boks, for å rense f.eks hvis du har fått luftfilterolje på den. Ville spandert en slik boks først..
javewl Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Jeg har hatt bmw uten lmm koblet til. Går helt fint, men bensinforbruket går opp.
proto Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 snakket med GS i dag, er ikke noe problem å kjøre uten kabel.. men økt bensinforbruk og går ikke normalt godt.. Har vært på verksted med bilen tidligere, fikk ikke opp noen feilmeldinger på fjuskinga, men han rensa lmm, vart kanskje noe likere en periode, men er tilbake nå. får kjøre uten til over helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå