Turbo-Knut Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Selger en M50B25 (25 6 S1) fra en E34 525 - i deler. Altså 2,5 liters 24v motor, som opprinnelig yter 192hk originalt. Det som feiler motoren er: - Sprekk i toppen, mellom forbrenningsrom og vannkanal.. - Knust bunnpanne Blokka er bra, men sylindre bør hones. Kam-holdere og ventilmekanisme er ok. Oljepumpe er ok. Div braketter, følere, reg.kjede med ledeskinner, veivakselreimskive, triggerhjul osv. Innsugsmanifold - med dyser og spjeldhus. Har også motordeksler og eksosmanifold. Motorledningsnett og motorstyringsenhet har jeg dessverre ikke. Bilder kan legges ut ved interesse. Motoren befinner seg like ved Otta, i Oppland. Bud ønskes. - Stempler og råder, -SOLGT! - Kamakslinger med drev - SOLGT - Ventiltoppdeksel - SOLGT - 1 sett coiler - SOLGT, har enda et sett til, som kommer fra en M52B20. - Slipesett og nye strekkbolter - SOLGT - Veivaksel - SOLGT - LMM - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Hva tar du for kammene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Hva tar du for kammene? De er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 BUMP. Har nå fått tak i LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Kommer en kar å henter alt sammen om en ukes tid, så hvis ingen byr høyere.. Edit: Hørte aldri noe mer fra den mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 har du dynamo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 har du dynamo ? Har en BOSCH dynamo med delenr. 0 120 468 042 043 Videre står det: N1 -> 14V 40/ 115A Edit: Stammer fra en M20B20 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Stempler og råder er solgt. De fleste som har M52B28 motor ønsker et M50B25 innsug har jeg lagt merke til, komplett med gasspjeld. - 1000kr. (Gasspjeldbryter defekt, men den kan flyttes over fra det innsuget som blir byttet ut.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Har fremdeles igjen det som er nevnt i første innlegg. Alt ligger fremdeles innendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hei Hvor mye skal du ha for innsugskammen og slipesett? MVH Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 HeiHvor mye skal du ha for innsugskammen og slipesett? MVH Lars Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 pris på en coil? viser seg at jeg har 5 like og 1 som jeg ikke aner er fra slags bmw motor:S har en liten anelse om at dette er problemet til dårlig drag i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 pris på en coil? viser seg at jeg har 5 like og 1 som jeg ikke aner er fra slags bmw motor:S har en liten anelse om at dette er problemet til dårlig drag i bilen. Det er ikke uvanlig at coilene ryker, og det finnes flere alternative coiler på markedet. Det er ikke brått sikkert at den "uoriginale" er problemet her. Ta en diagnosetest, der skal man kunne se om en coil er ustabil, og man får som oftest fram det som faktisk er motorens problem! Jeg har 2 komplette sett, fra 2 forskjellige motorer, og har da forskjellig delenr. Hva er delenr. på dem du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Skal stikke bort å se hvilke delenr det er på de 2 forskjellige, de ser ikke like ut heller Skal se om jeg ikke får knipsa et bilde av coilene også. Jeg får ikke kjørt diagnose på motoren, tror dette er pga at den sitter i en e30? har diagnoseutstyr som ble prøvd men det fungerte ikke. fant ingen moduler som skulle gi fra seg data. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå