cypher Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Har igår kveld tydligvis klart det store, premieidiot som jeg er! Har en e36 cab som jeg tok hardtop'en på igår, har tydligvis klart å komme bort i låsen, slik at bilen låste seg når jeg tok igjen døren, nøklene står selvsagt i Og det var såklart de eneste nøklene og.. Hva skal jeg gjøre?
Hansh Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Regner med du ikke er medlem hos NAF o.l. slik jeg er, og var da jeg klarte det samme..
cypher Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Nei, men bilen står jo i fattern sitt navn, så det er vel mulig at han er medlem kanskje!
sigklep Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Du kan bestille ny nøkkel hos BMW, men da krever de vel vognkortet. Og det ligger vel inni bilen tenker jeg. Du kan lage en ståltråd som du når ned til sentrallåsknappen i bilen. Deretter prøver å trykke ned denne knappen.
Hansh Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Nei, men bilen står jo i fattern sitt navn, så det er vel mulig at han er medlem kanskje! Hvis han er medlem, eller noen andre du kjenner, holder det at en av de sier at de gjorde det for veihjelpen følger personen og ikke bilen.
antiloop Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Naf kom og fikset det!Thank god Kanskje en ide å fikse reserve nøkler nå da..
cypher Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Naf kom og fikset det!Thank god Kanskje en ide å fikse reserve nøkler nå da.. Blir nok en tur innom Bmw imorgen ja
bmwhans Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 hvofor innom bmw? bare å dra til en som filer nøkler det mye billigere!
rolfi Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Kan NAF hjelpe om jeg har låst meg ute fra bagasjerommet og?
TB328i Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 jeg tok øksa som sto bak bilen å knerta ventilruta jeg. de rutene tåler mye ass!! slo 5 eller 6 ganger før den gikk. hadde ikke så mye armslag, og sto med telefonen i den ene og øksa i den andre handa. men fortsatt... de tåler mye!
no_name Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 låser en ute nøkkler, kan en ringe politiet. dei har utstyr for å få opp døra;) men de kan ta se tid før dei får opp døra.. meina å huske dei gjor de gratis også
BMWtotti Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 hvofor innom bmw? bare å dra til en som filer nøkler det mye billigere! Dersom det er startsperre på bilen så kan man ikke file opp nye nøkler. Man må bestille nye fra BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå