Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igår kveld tydligvis klart det store, premieidiot som jeg er!

Har en e36 cab som jeg tok hardtop'en på igår, har tydligvis klart å komme bort i låsen, slik at bilen låste seg når jeg tok igjen døren, nøklene står selvsagt i :roll:

Og det var såklart de eneste nøklene og..

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Nei, men bilen står jo i fattern sitt navn, så det er vel mulig at han er medlem kanskje!

Skrevet

Du kan bestille ny nøkkel hos BMW, men da krever de vel vognkortet. Og det ligger vel inni bilen tenker jeg.

Du kan lage en ståltråd som du når ned til sentrallåsknappen i bilen. Deretter prøver å trykke ned denne knappen.

Skrevet
Nei, men bilen står jo i fattern sitt navn, så det er vel mulig at han er medlem kanskje!

Hvis han er medlem, eller noen andre du kjenner, holder det at en av de sier at de gjorde det for veihjelpen følger personen og ikke bilen.

Skrevet
Naf kom og fikset det!

Thank god

Kanskje en ide å fikse reserve nøkler nå da.. :wink:

Blir nok en tur innom Bmw imorgen ja :lol:

Skrevet

jeg tok øksa som sto bak bilen å knerta ventilruta jeg. de rutene tåler mye ass!! slo 5 eller 6 ganger før den gikk. hadde ikke så mye armslag, og sto med telefonen i den ene og øksa i den andre handa. men fortsatt... de tåler mye!

Skrevet

låser en ute nøkkler, kan en ringe politiet. dei har utstyr for å få opp døra;) men de kan ta se tid før dei får opp døra.. meina å huske dei gjor de gratis også :)

Skrevet
hvofor innom bmw? bare å dra til en som filer nøkler det :) mye billigere!

Dersom det er startsperre på bilen så kan man ikke file opp nye nøkler. Man må bestille nye fra BMW.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...