Sir Hofstad Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Jeg har ei BMW fil på dataen som omhandler åpning av diverse modeller. Fila er for stor til å sendes gjennom epostserveren min som vedlegg. Prøver å finne en løsning på dette, evt sette opp en server så folk kan hente ned det jeg har om BMW og reale data...
Sir Hofstad Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Skjønner jo det Bosjo, men tenkte ikke å legge det slik at alle kan hente ned... Tror ikke det hadde vært så smart av meg. Er jo måter å åpne feks en E34 på SVÆRT enkle måter, og det er helt sikkert noen som ikke behøver å kunne det. Selvfølgelig kan folk laste ned/finne det de har lyst til selv, men da er det ikke mitt problem om det blir misbrukt.
BoSJo Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Fuldstændigt rigtigt, men man kan vist legge passord på filerne der, altså passord for å laste ned.
Sir Hofstad Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Ok, skal se hva jeg finner ut av det. Skulle til å laste opp, men fikk betenkeligheter...
efjeldse Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 bør ikke dele sånt helt public da.... mange som snoker på disse sidene som kan misbruke det føler jeg...
Sir Hofstad Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Desverre er det nok forskjellige grunner til at folk har interesse for disse bilene. Denne fila ser ut til å være laget for å hjelpe verksted og bilredning osv med momenter ved nødåpning av E34,E36,E46,z3 osv. Men det er også momenter ved en del andre problemer som kunne være interessant for eiere av slike biler. Det jeg tenkte på var å ordne en måte slik at de jeg tror kan ha nytte av materiale jeg har får tilgang til det. Gjelder spesielt data på E34, men også mye verkstedsmateriale...
oddis Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Ekstranøkler ja, det er lurt! Imidlertidig skal det være fullt mulig å dirke opp en E36. Så vidt jeg vet tar vel snuten en 500 lapp så kommer de med den dirkpistolen sin. Denne kan du imidlertidig kjøpe selv for 400kr ellerno slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå