Mino Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Hei, Har en BMW E46 328i -98 mod, sedan. Noe som plager meg er at folk flest hører ikke forskjell på min 2,8l motor og en 1,6l motor. Jeg vil ha meeeer lyd, av typen grom lyd, ikke skranglete og "nasty" lyd, men en nydelig grom og fin lyd. Noen gode råd & tips her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Da burde du vel hive på et eksosanlegg fra f.eks scorpion, eisenmann, g-power el.lign. Da får du frem deilig 6er lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Sjekk ut www.schmiedmann.no (De har Eisenmann eksos) www.koed.dk (Dem har Scorpion) Så kan du sjekke www.simco.no (De fører Remus eksos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mino Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Takker for alle svar =) Blir det noe merkbar lyd forskjell om jeg putter på et KN filter og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Bør vel sette på konfilter i tillegg til effektanlegget for best lyd har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Det er katalysatorene som tar knekken på golyden i bilen din, Har en kompis som har samme bil som du, med kompressor å effektanlegg! men omtrent akkurat samme lyd som originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 med konfilter hører du at motoren gapa ete looft på en måte. viktig at du leser, "gapa ete looft" som om arne brimi skulle sakt det;) på GSbildeler har de komplett effektanlegg m/grenrør til din motor skulle jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå