pez Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 jeg vil lakkere lyktelistene mine platren er sort å e skal ha de i sort metallic samme sombilen... jeg prøvde å spraye de men de ble bare helt matte å grå... noen som kan dette har aldri gjort detta før bør e grunne først eller noe?
Superbeetle Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Sprayboks? Du har sikkert ikke fått lakken til å flyte sammen skikkelig da du sikkert har tenkt på at det ikke skal renne. Har du kjøpt lakk med riktig fargekode? Blir best å bruke en plast-primer først, da det gjerne kan flasse av igjen på plast. Deretter lakkerer du først et tynt strøk bare så du har litt som de andre lagene fester seg i. Så 2-3 strøk oppå der burde bli bra..Da må du legge litt tykkere strøk så du ser lakken flyte sammen. Når basen er lagt kan du gjøre det samme med klarlakken, et tynt strøk og et tykt. Klarlakken er ganske lett å se når den flyter sammen. Men pass opp for at det siger..
pez Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 har riktig fargekode ja.. takker for svar da får jeg prøve igjen i morgen men må jeg pusse ned det jeg allerede har sprayet på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå