Pingu Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Når jeg slipper ut clutchen biter den først langt ute.. Clutch pumpen er helt ny.. Tror dere clutchen er sliten? Er det noe jeg kan "stramme til"? Helt fersk på dette jeg.. Takker for alle svar på forhånd!
SteffenM2 Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Hm, vet ikke om det er vaier eller hydraulisk, men er det hydraulisk kan det hende det er lite veske i systemet. Eller at du evt. har en lekasje et eller annet sted..
Aleks Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 samme er d med min... jeg har hydraulisk clutsh.. går d an å få sjekket om man har lite væske i systemet og eventuelt fylle på?
TB328i Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 symptomene sier dårlig klutch. hadde det vært lite væske eller luft i systemet hadde klutchen tatt langt inne, eller du hadde ikke fått koplet den ut i det hele tatt.
Jan e34 Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Tja, nå er det slik at clutchen på BMW tar langt ute, det er mer vandring innenfor "ta" punktet enn utenfor. Så da er det kanskje nødvendig med en clutchstopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå