Dirty Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 ble ferdig med motorbytte igår etter 2 dager intens skruing! startet opp alt bra! men når jeg svinger skriker servoen noe så jævli rett å slett! har luftet skikkelig osv har nok atf olje på au! måtte forkorte en servoslange da siden på min 318is så var slangene lengre! kan det ha noe å si ? er forresten en bitte liten bøy på kabelen men kan ikke helt skjønne at den skal stoppe servoolja for å komme igjennom ! noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Har du brukt den servo pumpen som stod på din tideligere motor eller den som hang på motoren du har satt i? Virker som om pumpen er sleten. Edit: og reimen er stram nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 har du sjekka nivået mens motoren er i gang? hender det synker litt da. start den og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Brukte servopumpa fra den nye motoren den var helt fin i den gamle bilen som vi to ut motoren fra serru! reim er stram ja! Er ikke lite olje heller! men begynner å lure på om jeg kan å fått feil atf olje! de hadde ikke den vanlige nå jeg kjøpt olja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå