babjorn Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Hadde jeg vert deg hadde jeg set på bilen å set nøye på eieren,virker som dette er en ung person siden effekt anlegg å filter er sat på..bilen kan være hardt kjørt også er toppen byttet...kanskje det er mye slite deller som må byttes men eieren har funnet ut at han tjener mere på å selge..dette er min mening,bare sjekk nøye før du kjøper,lett å kjøpe katta i sekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ja jeg skal sjekke den nøye, skal ha den på bokk Men det skjer ikke noe før den 12 da kommer han som eier bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Ta den på en NAF-test. Opplever NAF som svært ryddige og flinke. Da vil du få på det rene hva som er i orden og hva som ikke er det. Prisen er grei, men det er alltid rom for å prate prisen ned. Om du bestemmer deg for å kjøpe bilen, møt opp med det beløpet du ønsker å betale i cash. Da er det ofte vanskelig for en svak sjel å si nei:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ja det er kansje snakk om en byttehandel. Jeg har jo en A6 95 mod som han var interessert i, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 det blir ikke bytte/kjøp, Sambo var ikke enig for den bruker dobbelt med drivstoff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Grei pris på den der ja.Jeg hadde M50B25 innsug på min M52B28 motor, der var det snakk om 20-25hk ekstra. Er det mulig å skifte til 325i innsug på min E46 328i også?? Blir det 20-25hk ekstra bare med et originalt M50B25 innsug uten chipping eller annet???? Bare å klaske på uten å skifte noe annet eller justere på noe??? Aldri dumt med mere sprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 den har jo blitt solgt! eller er det du som har slått til ? flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Grei pris på den der ja.Jeg hadde M50B25 innsug på min M52B28 motor, der var det snakk om 20-25hk ekstra. Er det mulig å skifte til 325i innsug på min E46 328i også?? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Nei den er ikke solgt. Bare en feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå