Gå til innhold

da var det min tur til å få innbrudd i bilen...

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk en telefon fra en kompis i dag om at det hadde vært innbrudd i bilen.. den stod forøvrig utenfor et verksted i moa-området for de som er lokalkjent:)

Jeg er i Paris på ferie.. (ikke kjør til paris sentrum, dere vil angre) og det eneste jeg vet er at ruta er knust, kalesja ramponert, mulig de har prøvd å stjele dekka mine også.. skade på kanalen.. så det er lite gøy.. men blir vel en koslig forsikringssak dette!

men det er så IRRITERENDE å få innbrudd i bilen.. forøvrig en 325 cab.. men jeg er vel ikke den første som opplever dette desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er typisk at det skjer noe i ferien.. er vel håpløst å prøve å finne ut av dette - gidder igrunn ikke bruke krefter på det, men om noen vet om noe så er det bare å si fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufattelig irriterende! greit nok at du får det på forsikringen, men all den tid som går vekk pga det.. politianmeldelsen, skrive liste over hva som er forsvunnet.. verksted og så eventuelt kjøpe igjen det som har forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen stående på skolen ei natt i fjor. Når jeg kom på skolen neste dag sto døra oppe og cd-spilleren var tatt ut, men den lå i SETET! :D

Reservenøkkelen lå også i bilen, men det var heldigvis ingen strøm på bilen... ...vet ikke om de ble oppdaget eller noe, men uansett må jeg ha hatt noe utrolig flaks. Hadde heller ikke tyveriforsikring på bilen så jeg hadde vell sittet igjen uten hverken bil eller penger.

Var jo overvåkningskameraer på parkeringsplassen men de funket jo selvfølgelig ikke. Big brother overvåker oss vist ikke likevell. (I alle fall ikke når det skjer noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...